OPIJENI Nissanovim GTR-om krećemo dalje. U automobilskom blještavilu ističe se nekoliko serijskih modela kojima je namijenjena globalna uloga.
> Dojmovi s mjesta događaja (1)
Evo X i Impreza WRX STI: novi krug nadmetanja dugogodišnjih suparnika
Nakon pojave prvih slika nove generacije Subaru Impreze, pojavili su se neki komentari kako ovom legendarnom modelu ne pristaje takav oblik. Moram priznati, niti meni nije djelovao vrhunski, iako mu se ne može poreći određena dopadljivost.
Iako ih publika u Europi uglavnom percipira tako, niti Evo X, niti WRX STI nisu bili glavne zvijezde na izložbenim prostorima svojih proizvođača. U Tokiju su se ovaj put htjeli iskazati odnosom prema okolišu i budućnosti, a sportski duh im je izgleda bio u drugom planu.
Oba automobila imaju četiri-cilindrične motore snage oko 300 KS, Mitsubishi ima redni, a Subaru bokser. Ovo definitivno nisu automobili za gledanje nego za uživanje u vožnji
Honda Fit/Jazz: veća, snažnija i atraktivnija
Već na prvi pogled novi Jazz djeluje još zrelije, atraktivnije i agresivnije od prethodne generacije. Oblik vozila očito preuzima neke dizajnerske značajke od europskog Civica, ali zadržava i pozitivne karakteristike po kojima je Jazz već i sada poznat.
Novi su i motori, 1,3 VTEC 70 kW (100 KS) i 1,5 VTEC 88 kW (120 KS), a mjenjač može biti 5-brzinski manualni ili automatski CVT mjenjač bez stupnjeva prijenosa.
Praktičnošću, dimenzijama i tehničkim karakteristikama druga generacija Jazza iskače pola klase iznad nekih konkurenata. Prodaja u Japanu već je započela, a ostatak svijeta morat će se strpiti do sljedeće godine.
BMW M3 Sedan: poznata zvijer u novoj koži
BMW je ovaj model u Tokyu promovirao prilično diskretno, nije bilo nikakvog posebnog podija niti najava. Posjetitelji su mogli prilaziti vozilu i gledati ga izbliza, tako da su samo dobro upućeni mogli znati da je pred njima vozilo koje se premijerno prikazuje.
Limuzinska verzija M3 nije bila predstavljena još od 1994. godine i generacije E36. Osnovne tehničke karakteristike su gotovo jednake kao kod Coupe izvedbe. Zapravo je samo uzeta karoserija od Sedan izvedbe serije 3, a razlika se može vidjeti samo kod prednjih svjetala i maske koji su preuzeti od M3 Coupe verzije.
Tekst i foto: D.U.