Tri stvari koje mladi bogataši rade drugačije od svojih vršnjaka

Foto: Instagram

BOGATI milenijalci (rođeni između 1981. i 1996. godine) imaju potpuno drugačije financijske navike od bogatih baby boomersa (1946.-1964.), ali i od svojih vršnjaka s lošijim financijskim statusom, piše Business Insider.

Život je danas općenito skuplji za milenijalce nego za prijašnje generacije pa su zbog toga te razlike u financijskim navikama mnogo uočljivije, piše BI i naglašava da se te razlike posebno očituju u ovim stvarima.

Otvoreniji su za ulaganje

Bogataši su općenito otvoreniji za ulaganja, ali to posebno vrijedi za generaciju milenijalaca. Većina milenijalaca je skeptična prema ulaganjima jer općenito izbjegavaju rizike, uglavnom zbog relativno nedavne financijske krize. No bogati milenijalci su po tome mnogo drugačiji od svojih vršnjaka - oni više prihvaćaju ulaganja i veće su šanse da će uložiti u privatni kapital.

Prema studiji koju su proveli OppenheimerFunds i Campden Research, milenijalci s visokom neto vrijednošću spremni su preuzeti rizičnija ulaganja.

Imaju manje novca u štednji

Baš zbog tog straha od rizika većina milenijalaca štedi novac, piše Bankrate.com. No to je ujedno i velika pogreška jer je tako mogućnost zarade nikakva. Manje od dvije trećine njihovih bogatih vršnjaka drži polovicu svoje imovine u štednji, kao što to rade obični milenijalci.

Bogati milenijalci mnogo manje novca drže na štednji nego što to čine njihovi vršnjaci slabijeg financijskog stanja.

Dopuštaju tehnologiji da utječe na njihova ulaganja i novčane odluke

Još jedna stvar koju bogati milenijalci prihvaćaju bolje od svojih siromašnijih vršnjaka je općenito remećenje  "Bogati milenijalci su otvoreni prema novim tehnologijama i industrijskim promjenama, a sve u svrhu postizanja svojih ciljeva", kaže izvješće Edelmana.

Prema tom izvješću, četvrtina bogatih milenijalaca koristi kriptovalute, a 31 posto ispitanih je zainteresirano za njih. Neki kupuju kriptovalute kako bi uštedjeli za mirovinu. Mnogi od njih dopuštaju tehnologiji da diktira njihovo ulaganje u dionice. Najpopularnije milenijalske investicije su sve tehnološke tvrtke: Apple, Facebook, Amazon...

 

Pročitajte više