Mimica na "Dijalogu s građanima" u Zagrebu

Foto: Europska komisija

EUROPSKA komisija u Zagrebu organizira dijalog građana s povjerenikom za zaštitu potrošača Nevenom Mimicom. Sudionici će tako imati prilike s povjerenikom razgovarati o tome kakvu Europu žele u godinama koje su pred nama, odnosno što očekuju od Europske unije.


Europski povjerenik za zaštitu potrošača Neven Mimica u razgovoru za Media servis otkrio je kako se veseli razgovoru s građanima u Zagrebu. Objašnjava kako je dijalog dio cjelovite akcije koju provodi Europska komicija, a cilj je - slušati građane. "Polazimo od onoga što je jedan od osnivača Jean Monnet rekao, a to je da Europska unija povezuje građane, a ne države. Upravo su veze među građanima u Europskoj uniji zanimljive i najvažnije kako bi o njima imali detaljan razgovor".

U Hrvatskoj je to sve posebno značajno budući da smo nova članica Europske unije, pa će biti posebno zanimljivo vidjeti što građani pitaju i misle nakon sedam mjeseci članstva. Inače, Mimica nije želio spekulirati jesu li hrvatski građani svjesni onoga što im je Europska unija donijela jer smatra da je o tome prerano donositi zaključke i to iz dva razloga: "Prvi je razlog što velika, teška, gospodarska i financijska kriza koja pogađa Hrvatsku jednostavno zasjenjuje puno toga i onemogućava realizaciju puno toga što su doista stvarne prednosti u nekim normalnim vremenima koje članstvo u Europskoj uniji donosi. Druga je činjenica da su stare zemlje članice kroz 60-ak godina polako gradile i jačale te konkretne koristi koje su građani mogli dobiti od Europske unije. Teško je istu razinu očekivati od 6 mjeseci i od 60 godina koliko se Europa gradi", zaključuje Mimica.

Prvi dijalog u Hrvatskoj s povjerenikom Mimicom usredotočit će se na tri bitne teme:

· Hrvatska - gotovo godinu dana članstva u EU-u: što se promijenilo? Što je prošlo dobro, a gdje vam očekivanja nisu ispunjena?

· gospodarska kriza - u kojim područjima Europska unija i njezine države članice moraju pojačati napore kako bi ponovno pokrenule gospodarski rast?

· politika zaštite potrošača - koja očekivanja imate kao europski potrošač?

Svi zainteresirani koji nisu u mogućnosti osobno prisustvovati dijalogu mogu ga pratiti uživo putem interneta ili mu se pridružiti putem Twittera (#EUdeb8).

Pročitajte više