Pogledajte tko su najveći donatori Ive Josipovića

Foto: FAH

PREDSJEDNIK Republike Hrvatske i aktualni kandidat na predstojećim izborima Ivo Josipović objavio je izvješće o donacijama koje je primio za financiranje izborne promidžbe. Josipović je prema izvješću od 26. kolovoza do 19. prosinca zaprimio ukupno 2.073.205 kuna donacija.

Donirani iznosi variraju od po nekoliko tisuća pa sve do 100 tisuća kuna, koliko su uplatile tvrtke Intrag, Trifolium, Internet jelovnik i Anabbela. Na popisu donatora su i aktualne ministrice i ministri, poput Vesne Pusić, Anke Mrak Taritaš, Andree Zlatar Violić i Ivana Vrdoljaka.

Oni su Josipoviću donirali po 30 tisuća kuna, kao i poduzetnik Branko Roglić.

S uplatom od ukupno 150 tisuća kuna preko tri tvrtke najveći Josipovićev donator je osiguravatelj Dubravko Grgić. Donaciju je uplatio putem tvrtki Agram, Euroherc i Jadransko osiguranje, koje su "pomogle" s po 50 tisuća kuna.

Jedan od najvećih donatora je i Branko Roglić sa svojim Orbico tvrtkama.  Sam Roglić uplatio je 30 tisuća kuna. Tvrtka Orbico uplatila je 50 tisuća kuna, a Orbio Beauty uplatila je 30 tisuća kuna, a Orvas 6 tisuća kuna.

Među većim donatorima su građevinska tvrtka Intrag Josipa Jurčevića, a  tu su i tvrtke Trifolium, Zagrebinženjering, Anabbela s također 100 tisuća kuna donacija.

Za medijsko oglašavanje Ivo Josipović potrošio je 2,9 milijuna kuna, što je daleko više od svojih konkurenata. Josipović je godinama potpuno usamljen na vrhu anketa o popularnosti političara pa čudi ovako agresivna kampanja. 

Najviše je otišlo za plaćanje računa Novoj TV u iznosu od 645 tisuća kuna, dok je RTL od Josipovićeva pojavljivanja inkasirao 640 tisuća kuna. HTV je dobio svega 143 tisuće kuna. Većina računa za medije išla je preko tvrtke Millenium promocija.

Objavljena su i izvješća o troškovima i cijene medijskog oglašavanja, a oni su ukupno iznosili 5.369.452,97 kuna.

Pročitajte više