Djeca se računalom mogu "služiti" na različite načine: mogu tipkati, igrati se, koristiti se programima za učenje, gledati slike ili promatrati i oponašati roditelje ili stariju braću i sestre kako nešto rade na računalu.
Studiju su proveli Xiaoming Li, pedijatar sa sveučilišta Wayne, i Melissa Atkins, psiholog sa sveučilišta Ohio, a objavljena je u časopisu Pediatrics.
Prijašnje su studije pokazale da služenje računalom poboljšava finu motoriku djeteta te sposobnost prepoznavanja brojeva i slova.
Međutim, nije dokazana povezanost služenja računalom i djetetova znanja ili jezičnih sposobnosti, a neki stručnjaci vjeruju da računalo potiskuje stjecanje osnovnih dječjih iskustava u igri s vršnjacima.
Autori napominju da je ova studija bila ograničena jer se rezultati temelje na roditeljskim procjenama vremena koje je dijete provelo uz računalo, a ne na temelju činjenice koliko se često služilo edukativnim programima. Istraživači su u procjenama rezultata uzeli u obzir imovinsko stanje i stupanj obrazovanosti obitelji.
(Hina) xdgk ysb