Liječnica o cijepljenju: Pacijent sjedi, a telefon bjesomučno zvoni. To je neopisivo

Screenshot: RTL

PREDSJEDNICA Koordinacije hrvatske obiteljske medicine Nataša Ban Toskić podsjeća da obiteljski liječnici već mjesecima cijepe.

"Prije svog redovnog posla u ordinaciji, za vrijeme posla, nakon posla. Non-stop cijepe. Svjesni smo o kakvoj se javnozdravstvenoj akciji radi i spremni smo cijepiti, ali podsjećam da je ministar mobilizirao sve zdravstvene radnike. I prema tome očekujem da se nekako ravnomjerno raspodijeli taj teret", rekla je Ban Toskić za RTL.

Liječnica kaže kako su spremni svi zajedno u tome sudjelovati. Obiteljski liječnici uskoro će imati i dodatnu obavezu, dostaviti popis svih svojih pacijenata koji nisu cijepljeni kako bi ih se pozvalo na cijepljenje.

''Uopće ne razumijem tu odredbu jer je upravo digitalna platforma Cijepise i osmišljena, a i od nas zatražena, da bi cijeli taj proces tekao mimo naših ordinacija, odnosno da bi se ljudi dobrovoljno sami prijavljivali na cijepljenje. Ministar kaže da platforma funkcionira. Ne razumijem koja je sad svrha toga da mi šaljemo popis svih svojih pacijenata koji se nisu do sada cijepili'', kazala je liječnica.

''Očekujem da postoji evidencija dosad cijepljenih ljudi, prema tome uvid i u broj necijepljenih. Cijepljenje je dobrovoljno. Isto tako, velik broj ljudi je alergičan na neku komponentu cjepiva ili se ne žele cijepiti. Zašto bismo mi dostavljali neke posebne podatke, uz to poštujući i odredbu o zaštiti osobnih podataka, doista ne znam'', komentirala je Ban Toskić.

"To strašno opterećuje naš redovni rad"

Ostaje mogućnost naručivanje preko obiteljskih liječnika i Ban Toskić potvrđuje da ju liječnici koriste.

''Međutim, mora se razumjeti da to strašno opterećuje naš redovni rad. U ordinacijama je neopisiva atmosfera, dok pred nama sjedi osoba koja je na pregledu, telefon bjesomučno zvoni, na vrata svi kucaju, u inbox stižu gomile mailova, za svakog tko zatraži cijepljenje, potrebno je ući u karton, nazvati, pitati odgovara li mu termin i cjepivo, potom potvrditi narudžbu, isprintati potvrdu, a sve to dok bolesni ljudi čekaju'', opisala je doktorica.

Zato su liječnici i apelirali da se administrativni posao oko cijepljenja ne obavlja u ordinacijama.

Pročitajte više