Tinejdžeri su po prirodi sebični i to je dobro, kažu znanstvenici

Foto: 123rf

PREMA NOVOM istraživanju Sveučilištu Columbia u New Yorku, proces u mozgu koji kod tinejdžera uzrokuje sebičnost i usmjerenost prema sebi samima također je odgovoran za pojačavanje mogućnosti učenja, prenosi Telegraph.

U istraživanju su sudjelovali 41 tinejdžer i 31 odrasla osoba. Istraživači su im skenirali mozgove za vrijeme dok su izvršavali određene zadatke učenja te su otkrili da je u mozgovima tinejdžera "signal nagrade", koji je uzrokovan pronalaženjem užitka i pogađanjem točnih odgovora, povezan s dijelom mozga koji upravlja pamćenjem, što nije slučaj kod odraslih ljudi. Naime, kod tinejdžera je analiza pokazala povećanu aktivnost mozga u hipokampusu, gdje se nalaze centri za pamćenje.

"Ono što možemo izvući iz ovih rezultata nije nužno da tinejdžeri imaju općenito bolje pamćenje, nego radije da je način pamćenja drugačiji", rekao je profesor Daphna Shohamy koji je vodio istraživanje.

"Spajanjem dvije stvari koje nisu po sebi povezane, može biti da adolescentski mozak pokušava izgraditi bogatije razumijevanje svoje okoline tijekom važne faze u životu"

Adolescencija je vrijeme razvoja neovisnosti pa se postavlja pitanje što bi mozak radio u tom periodu ako ne da se ubaci u petu brzinu, rekao je profesor Shohamy.

Pročitajte više