Vlada na svom Fejsu nije objavila ništa već 20 dana

Screenshot: Facebook

VLADA na svojoj Facebook stranici nije objavila ništa već točno dvadeset dana. Posljednja objava objavljena je 4. svibnja u popodnevnim satima i tiče se sjednice vlade koja je održana u Splitu.

Nakon toga muk.

Ni dosad vlada nije bila pretjerano ažurna, objavljivali su informacije svakih nekoliko dana. Primjerice, predzadnja objava je od prvog dana svibnja i tiče se obljetnice operacije Bljesak. Objava prije toga datira od 23. travnja.

Dakle, ni dosad u vladi nisu informacije objavljivali svakodnevno. No 20 dana je predug period za  ozbiljnu državu. S druge strane, vlada je prilično aktivna na Twitteru. Tamo objavljuju svakodnevno, što je svakako dobro. No činjenica je da neusporedivo više ljudi u Hrvatskoj koristi Facebook od Twittera koji se u širim masama u našoj zemlji nikada nije probio.

Koji je razlog činjenice da nitko iz vlade ne objavljuje ništa na Facebooku nije poznato. No to nije dobro. Vlada Zorana Milanovića imala je jako malo dobrih strana. Ali dobra novost bila činjenica što su bili prilično aktivni na društvenim mrežama.

"Prema istraživanju agencije Burson-Marsteller, Vlada Republike Hrvatske ima treću najveću Facebook zajednicu među europskim vladama", pohvalili su se iz vlade početkom 2016. godine.

"Broj građana koji prate rad Vlade kontinuirano raste, na tjednoj bazi više stotina građana odluči pratiti aktivnosti Vlade putem ove društvene mreže. Kako bi dodatno potaknula otvoren, transparentan i neposredan dijalog s građanima Vlada Republike Hrvatske otvorila je Facebook zid za sve građane koji pristupe stranici, ne samo za upite zajednice (page fans). Zid Vlade RH time je postao forum za razmjenu sugestija, kritika, mišljenja i stavovima kojemu je cilj povećati participaciju građana u političkim procesima", pohvalili su se tada iz vlade.

Stoga činjenica da vlada ništa nije objavila 20 dana ne može biti dobra. U zapadnom svijetu praksa je da i puno nevažnije i manje institucije imaju profile na društvenim mrežama. Tako u SAD-u, primjerice, svaka policijska postaja ima profil na Twitteru.

Pročitajte više