3 varijacije mosta za jačanje stražnjice, idealne za zagrijavanje i istezanje

3 varijacije mosta za jačanje stražnjice, idealne za zagrijavanje i istezanje

Foto: 123rf

MOŽDA će vam se činiti smiješno, ali zagrijavanje prije treninga možete odraditi uz druge vježbe i s nekoliko varijacija mostova, a mogu vam poslužiti i kao vježbe odmora između setova poteza visokog intenziteta.

Tako ne samo da ćete se dobro zagrijati i istegnuti mišiće, već ćete još bolje učvrstiti stražnjicu te je bolje pripremiti i za trening stražnjice, ako ste se odlučili posvetiti njoj. A ako niste, svejedno će vam dobro doći i u danima kad ćete odmarati mišiće stražnjice, jer im je odmor također potreban da bi mogli rasti.

Ideju da se most, odnosno različite varijacije mosta, uključe u svaki trening otkrio je "stručnjak za stražnjicu", trener i autor knjige Strong Curves: A Woman's Guide to Building a Better Butt and Body, Bret Contreras, a na svojoj je koži iskušala i Jen Ator, autorica portala Women's Health, koja se oduševila tolikom svrhom i učinkom te tri varijacije:

1. Most s podignutim prstima

Ova se varijacija radi kao običan most na podu, no oslonac stavite na pete, s visoko podignutim prstima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

2. Most Froggers



3. Most s izbačenim prstima

Slično običnom mostu na podu, samo što nožne prste izbacite prema van.

Počnite s 30 ponavljanja svake vježbe s minimalnim odmorom između svake. Postupno povećavajte broj ponavljanja, s ciljem da dođete do 50 za svaku vježbu.
 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara