Najtežih 20 minuta treninga na koje ćeš naići!

Najtežih 20 minuta treninga na koje ćeš naići!

Foto: Instagram

SPRINTEVI su odličan način za sagorijevanje masnoća i ubrzanje rada srca. No, ako ih želiš učiniti još intenzivnijima - tu je Woodway.  Woodway Curve je sprava koju pokreće sam trkač, a za to mu je potrebno 30 posto više energije nego što bi potrošio na običnoj spravi za trčanje.

Zakrivljena površina Woodwaya otežava trčanje i imat ćeš osjećaj kao da cijelo vrijeme trčiš uzbrdo, a upravo to će mišiće donjeg dijela tijela potaknuti na dodatni rad. 
 
Naiđeš li na Woodway u svojoj teretani, isprobaj sljedeći trening!
 
Sprintaj 15 sekundi što brže možeš, a zatim uzmi 15 sekundi odmora. Prsa drži visoko, te zategni trbušne mišiće. Napravi 40 ovakvih ponavljanja! 



Tekst se nastavlja ispod oglasa
Iako trening traje samo 20 minuta, na kraju ćeš jedva doći do zraka, a mišići cijelog tijela će ti biti zategnuti.
 
Ako tvoja teretana ipak nema ovu spravu, isti trening možeš izvesti i na običnoj traci na trčanje, no pripazi da namjestiš 15-postotni uspon.
 
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara