Propadanja: varijacije za veću aktivaciju mišića

Propadanja: varijacije za veću aktivaciju mišića

Foto: screenshot youtube

PROPADANJA su jedna od najboljih složenih vježbi koju možete raditi za gornji dio tijela. U taj pokret su uključeni mišići prsa, triceps, ramena i ostali mišići koji imaju ulogu stabilizirati tijelo tijekom vježbe. Nije važno trenirate li u teretani ili negdje drugdje, propadanja, ili popularno zvani  dipsevi, bi gotovo uvijek trebali biti dio vašeg treninga.

Osnovni način izvođenja možemo prilagoditi tako da naglasimo više aktivaciju mišića prsa ili tricepsa. U videu, poznati trener christian Thibaudeau objašnjava kako napraviti upravo takve varijacije i više opteretiti određeni mišić.

U osnovnoj varijanti tijelo je blago nagnuto prema naprijed, a noge su usmjerene okomito na pod. Ako želimo u većoj mjeri aktivirati prsa, torzo ćemo nagnuti više prema naprijed kao i noge kako bi težište pomaknuli prema naprijed. Ako pak želimo više aktivirati triceps potrebno je napraviti suprotno, što više ispraviti gornji dio tijela i noge zabaciti blago prema iza. Ukoliko postoji mogućnost promjenom širine hvata možemo dodatno diktirati aktivaciju mišića- ako postavimo ruke u nešto širi hvat više će raditi mišić prsa, dok će kod užeg hvata triceps imati glavnu ulogu.

Pogledajte kako izgledaju varijacije propadanja i isprobajte ih već na sljedećem treningu!

 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara