Vježbe za povećanje bicepsa i tricepsa

Foto: Shutterstock

DODAVANJEM samo četiri jednostavne vježbe na kraju svakog treninga i ti možeš imati lijepo razvijene bicepse i tricepse. Većina ljudi radi početničku grešku, pa u teretani dižu najteže utege koje mogu naći u nadi da će tako brže oblikovati ruke. Bicepsi i tricepsi najbolje se razvijaju uz pomoć utega i puno ponavljanja četiri puta tjedno.

Pssst! Za brže rezultate potrebno je jesti hranu koja će pomoći pri izgradnji mišića. Prilikom vježbanja, a pogotovo za vrijeme dizanja teških utega, oštećuju se mišićna vlakna, nakon čega se aktivira proces oporavka zaslužan za rast stanica mišića. Dodaj kvinoju, bademe, posni sir, jaja, piletinu i ribu u svoju svakodnevnu prehranu i pomozi tijelu da se u kraće vrijeme oblikuje na zdrav način.

Vježbe:

Napravi tri seta po 12 do 15 ponavljanja svake vježbe. Nakon svakog seta odmori 30 do 45 sekundi. Odaberi težinu koju možeš bez problema dizati barem 12 puta. Primijetit ćeš kako će ti za vrijeme treninga radi puno ponavljanja biti sve teže pravilno izvoditi vježbe, pa probaj s postupnim usporavanjem dizanja. Spusti uteg na tri sekunde, zatim ga podigni u jednoj.

1. Barbell EZ Bar Curl

Tekst se nastavlja ispod oglasa

2. Barbell EZ Bar Skull Crushers

3. Cable Drag Curls

4. Triceps Rope Pushdowns

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara