Isprobaj vježbu za savršenu stražnjicu

Isprobaj vježbu za savršenu stražnjicu

Foto: Shutterstock


SVE ŽENE koje se trude i znoje u teretani žele doći do savršene stražnjice, a to nije nimalo lak zadatak. Mršave i ravne stražnjice više nisu u modi, već je sada poželjna nešto veća i čvrsta guza. Želite li doći do savršene stražnjice morate izgraditi veće i snažne mišiće, a to znači vježbanje s vanjskim opterećenjima, i puno strpljenja.

Veliki mišić stražnjice, gluteus maximus, vrlo je snažan i izdržljiv mišić koji može svladati velika opterećenja zato ga nemojte štedjeti pa trenirajte teško. Mišići stražnjice sudjeluju kod mnogih složenih vježbi kao što su čučnjevi, iskorak, mrtvo dizanje i sl., ali nemojte se osloniti samo na te vježbe. Uz glavne, potrebne su vam i dodatne vježbe kojima je cilj aktivirati najviše stražnjicu. Malo je žena koje rade upravo te vježbe koje će izolirati stražnjicu i to s velikim težinama.

Ova odlična vježba maksimalno će aktivirati stražnjicu- mrtvo dizanje na sajli. Zauzmite nešto širi stav i provucite sajlu između nogu. Pokret se ne radi gore-dolje kao kod čučnja već naprijed-nazad s manjim pokretom kukova prema dolje. Važno je zadržati ravna leđa i vrat te svjesno kontrahirati mišiće stražnjice u gornjem položaju.

Ubacite ovu vježbu u vaš trening, koristite veća opterećenja i dođite do savršene stražnjice.      

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara