Vježba koju morate raditi prije dizanja velikih utega

Vježba koju morate raditi prije dizanja velikih utega

Foto: 123rf

ČAK i ako ste redovan posjetitelj teretane te dižete utege, ako više od pola dana potrošite sjedeći pred računalom možete lako zaraditi ozljedu.

Dok sjedimo pogrbljeni pred računalom na poslu naša su leđa suviše zaobljena, kukovi ukočeni, ramena izbačena prema iza, a stražnjica i trup miruju, što znači da takvo tijelo treba puno bolje razgibati i bolje pripremiti prije podizanja teških utega.

Zato bi ljudi koji puno sjede te s posla odmah odlaze u teretanu morali bolje pripremiti tijelo kako bi mogli vježbati učinkovitije i s manje rizika od ozljeda, a na to će ih bolje pripremiti ova vježba, uz klasično zagrijavanje.

Vježba se zove Thoracic Bridge with Reach (torakalni most s hvatom), a ona otvara kukove, isteže kralježnicu, isteže i rotira ramena, proširuje grudni koš te aktivira gluteuse i mišiće trupa.

"Upravo suprotno od sjedenja za stolom", kaže Jennifer Blake, trenerica snage iz centra The Movement Minneapolis, koja kaže da vježba opušta zglobove i pomaže vam održati bolji položaj, sprečavajući ozljede ramena tijekom vježbanja.

I nije to sve, jer vježba angažira upravo najveće mišiće koji će vam trebati za vježbe snage poput čučnjeva i mrtvog dizanja.  

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara