Za uravnoteženu prehranu punu vitamina i minerala inspirirajte se jelovnikom hrvača

Za uravnoteženu prehranu punu vitamina i minerala inspirirajte se jelovnikom hrvača
Foto: Instagram

OLIMPIJSKOM hrvaču Jordanu Burroughsu umjerena prehrana puna vitamina i mineralna predstavlja osnovni dio trening-rutine. U nedavnom intervjuu za portal Men’s Health olimpijac je objasnio što i kada jede tijekom tipičnog dana te kako mu ta konzistentnost u prehrani pomaže na strunjačama i izvan njih.

“Hrvanje je jedan od rijetkih sportova u kojem morate paziti da zadržavate određeni broj kilograma”, izjavio je Burroughs u intervjuu te objasnio da je kvalitetna prehrana imperativ da biste bili uspješni u sportu. Hrvač konzumira isključivo namirnice koje mu daju energiju za cjelodnevni program koji ima isplaniran. Od nekoliko treninga do obiteljskih obveza i igre s djecom, kvalitetan izbor hrane omogućava mu da ni u jednom trenutku ne klone.

“Kako starim, sve više shvaćam taj koncept da od tijela dobivaš onoliko koliko ulažeš u njega. Što je bolje gorivo, bolja je i izvedba”, objasnio je Burroughs i dodao da njegov tipičan dan počinje oko 6:30 ujutro kada se probudi i napravi si zeleni smoothie sa špinatom, avokadom, sjemenkama, kurkumom te bademovim mlijekom i malo maslaca. To mu je ujedno i jedini obrok koji ima prije odlaska u teretanu u 9 sati.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jordan Burroughs (@alliseeisgold) on

“Pokušavam jesti sat ili dva prije treninga jer mi se sviđa kada mi je tijekom treninga tijelo relativno gladno. Odgovara mi spoznaja da sam u organizam unio namirnice koje trebam, ali da nemam osjećaj težine u želucu”, rekao je hrvač.

Oko 13 sati Burroughs uzima pauzu za ručak, koji se obično sastoji od visoko proteinskog omleta s povrćem i voćne salate umjesto deserta. To se možda čini kao veliki obrok, ali on mu je potreban da bi se oporavio prije povratka u dvoranu na hrvački trening.

Za večeru nema kompliciranja. Kao netko tko je odrastao na morskoj hrani, ovaj stanovnik New Jerseyja najčešće će se odlučiti za kombinaciju špinata i gljiva te lososa s batatom kao prilogom.

“Volim biti konzistentan u svemu što radim, to vrijedi za sve obroke, od doručka do večere”, komentirao je Burrough svoju dnevnu prehranu i objasnio da takvim režimom može osigurati brzi tjelesni oporavak i funkcioniranje na visokoj razini.

“Želim biti siguran da sam nakon napornog dana svom tijelu osigurao sve potrebne sastojke za oporavak”, zaključio je hrvač.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara