Pagani Cinque: Čista petica

PAGANI najavljuje cestovnu verziju svog bolida i jednog od najradikalnijih automobila na svijetu. U pitanju je Zonda R, koja sada nosi oznaku Cinque.
 
Kao što samo ime govori, cestovna verzija Paganijevog bolida zaslužuje najviše ocijene. Nažalost, ime govori još nešto, a to je da će biti proizvedeno tek pet primjeraka. Stoga je realno očekivati veliku borbu među kolekcionarima, toliku da se za cijenu neće ni pitati.

Za cestu legalnu izvedbu pokreće Mercedes-AMG 7,3-litreni V12 motor čije najvažnije karakteristike su 678 KS maksimalne snage i 780 Nm okretnog momenta. Usuglašen sa šest-stupanjskim sekvencijalnim mjenjačem, Paganijeva zvjerka hvata 100 km/h za 3,4 sekundi uz maksimalnu brzinu na razini 350 km/h.

Kao što i priliči najboljima na svijetu, ogromna snaga upakirana je u per laku gradnju. Obilato korištenje karbona te plemenitih materijala poput titana (ispušni sustav) i magnezijeve slitine (naplatci) donijeli su uštedu od 40 kg u odnosu na ionako naprednu Zondu. Priču zaokružuje Ohlinsov ovjes, te keramički diskovi s potpisom Bremba.

Preko milijun eura vrijedan automobil u cestovnoj izvedbi dobio je odgovarajući set karoserijskih nadogradnji, dok je interijer u potpunosti ogoljen.

Mjesta se našlo tek za Toorova školjkasta sjedala i minimiziranu centralnu konzolu, naravno sve od kompozita s karbonskim ojačanjima i površinom presvučenom kožom.

Pripitomljena Zonda R kontakt s podlogom ostvaruje putem Pirellijevih P Zero "valjaka" mjera 255/35 ZR19 sprijeda, odnosno 335/30 ZR20 straga. Recimo još kako prve informacije govore kako je svih pet primjeraka bezecirano.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara