Svi ih rade: Sedam večernjih grešaka zbog kojih se debljate

Svi ih rade: Sedam večernjih grešaka zbog kojih se debljate
Foto: Instagram

NOVA godina vrijeme je kad mnogi od nas donose odluku da će promijeniti svoj život, a jedna od najčešćih stvari za koje se odlučuju jest gubitak kilograma. Pritom nisu svjesni da ih neke svakodnevne greške sprječavaju u postizanju savršene linije.

Kako prekomjerna težina prema istraživanjima povećava rizik od prijevremene smrti, važno je znati kako se riješiti tih kilograma viška. U tome vam možda problem stvaraju vaše navike prije odlaska u krevet.

1. Prije spavanja uvijek nešto grickate

Svi smo čuli da nije dobro jesti nakon 18 sati, no većina nas svejedno nešto gricka i nakon toga. Istraživanja su pokazala da jedenje kasno navečer dovodi do viška kilograma. Osim toga, utječe na povećanje kolesterola, razine inzulina i negativno utječe na hormonalne markere. Upamtite da, ako je unos kalorija veći od potrošnje, dogodit će se višak kilograma.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Barbora Ondrackova (@fashioninmysoul)

2. Pijete kavu kasno navečer

Ne samo da time ometate svoj san, već utječete i na probavu, odnosno gomilanje kilograma. Kavu biste trebali izbjegavati šest sati prije odlaska u krevet, a zamijenite je biljnim čajevima ili toplom vodom.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Leonie Hanne (@leoniehanne)

3. Ne spavate dovoljno

Potrebna količina sna svakom od nas je od sedam do osam sati, a ako spavate manje mogli biste se suočiti sa zdravstvenim problemima. Studije su pokazale da postoji poveznica između manjka sna i negativnih promjena u metabolizmu. Zbog nedostatka sna mogli biste osjećati bezvoljnost, što znači da ćete izbjegavati i fizičku aktivnost, koja pak vodi do gubitka kilograma.

4. Nedostatak vježbe

Vježbanje i fizička aktivnost igraju ključnu ulogu u gubitku kilograma jer ubrzavaju metabolizam i sagorijevanje kalorija. Važno je redovito umjereno vježbati, a dovoljno je čak i 15 minuta lagane šetnje, jer to znači da ste sagorjeli 100-injak kalorija. U tjedan dana to je 700 kalorija.

5. Korištenje elektroničkih uređaja navečer

Istraživanja su pokazala da je plavo svjetlo s elektroničkih uređaja povezano s lošim snom i eventualnim dobivanjem na kilaži. Elektronički uređaji utječu na proizvodnju melatonina, hormona odgovornog za regulaciju ciklusa spavanja. Umjesto surfanja, prije sna izaberite slušanje opuštajuće glazbe.

6. Namještanje alarma prekasno

Istraživači tvrde da ljudi koji se ranije izlažu sunčevoj svjetlosti imaju manji indeks tjelesne mase. Svega 20-30 minuta dnevne svjetlosti može utjecati na vaš index pa se preporučuju da se ranije probudite i odete ujutro trčati. Ili barem šetati.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Leonie Hanne (@leoniehanne)

7. Okružujete se krivom bojom

Plava boja nas opušta i samim time poboljšava san. Osim toga, ta boja suzbija apetit. S druge strane, zbog crvene i narančaste osjećate se energizirano i gladno pa promislite dobro u koju boju ćete obojiti svoju spavaću sobu.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara