Najjači Porsche u ponudi: Hibridna Panamera juri poput 911 GT3 RS

 Foto: Porsche

ZA razliku od Cayennea kojeg pravi štovatelji marke vide kao uljeza, Panamera je prava poslastica, posebno u ovako divljem izdanju. 
 
Hibridi već odavana nisu dosadni, a kada se radi o Porscheu, oni su i vraški brzi. Nakon što je 918 Hybrid izašao iz proizvodnje drugi je hibrid preuzeo status najjačeg, a stiže iz Panamerine postave. 
 
Maksimum njegovog pogona kojeg čine turbinski potpomognut V8 i elektromotor je 680 KS, što u prijevodu znači da će Panamera voziti 310 km/h uz ubrzanje do 100 km/h u svega 3,4 sekundi. Na 200 km/h je već nakon 8,3 sekundi. Da, zapamtite dobro njeno ime, Panamera Turbo S E-Hybrid. 
 
 
Za razliku od 4 E-Hybrid izvedbe ovdje pogon koristi usluge 4.0 V8 twin-turbo motora s 550 KS, dok preostale zasluge idu na račun 136 KS snažnog elektromotora. Za punjenje baterija kapaciteta 14,1 kWh na kućnoj mreži potrebno je 6 sati, dok se uz pomoć 7,2 kW punjača vrijeme skraćuje na 2,4 sata. A sinergijski učinak sustava je fascinantan - 850 Nm već od 1.400 o/min. 
A pazite sad ovo. Prema službenim podacima prosječna potrošnja goriva je 2,9 l/100 km, a pritom može voziti i samo na struju, i to do 50 km. 
 
Kupci će moći birati između dvije duljine Panamere, gdje je dulja (+150 mm) ujedno i nešto teža, a time i sporija. U oba slučaja obuća je promjera 21 inča, a oprema prvoklasna. Keramičke kočnice, brdo sigurnosnih elemenata i aktivni zračni ovjes su standardni, a kod dulje izvedbe računajte i na zakretne stražnje kotače, ali i električno podešavanje stražnjih sjedala u 8 smjerova. 
 
 
Zadovoljstvo vlasništva jedne od najbržih limuzina koju je svijet vidio i košta. 185.736 eura je cijena osnovne izvedbe, dok produljena kreće od 199.183 eura, odnosno oko 1.000 eura za svaki dodatni centimetar.  

Pročitajte više