Dali otkaz, otplatili sve dugove i godišnje zarade preko milijun dolara. Kako? Imaju klince koji se vole igrati

Screenshot: YouTube

I DOK velikoj većini roditelja ljubav njihovih klinaca prema igračkama predstavlja trošak, snalažljivi Mark i Rhea (ne žele otkriti prezimena) igru svojih potomaka uspjeli su kapitalizirati.

Naime, od oglasa na svom YouTube kanalu godišnje zarade preko milijun dolara.

Zvijezde njihovih objava su petogodišnji sin Hulyan, trogodišnja Maya i petomjesečni Marxlen koji dnevno skupe i preko tri milijuna pogleda na kanalu Hulyan Maya.

"Tijekom 2014. naša zarada na YouTubeu vrtoglavo je porasla. Od 2010. do 2014. zaradili smo preko milijun dolara", rekao je Mark za Yahoo Parents i dodao da su kanal pokrenuli 2007., ali da su sve snimke bile smeće.

Prvi hit video pojavio se 2013. i skupio je preko 15 i pol milijuna pogleda, a to je osjetno povećalo i zaradu od oglasa pa su prognoze za ovu godinu preko milijun i 500 tisuća dolara.

I Mark i Rhea dali su otkaz kako bi se posvetili YouTube karijeri, a dnevno objave po dvije 15-minutna snimke. Dodaju i da su zahvaljujući YouTubeu otplatili oba auta i kuću u južnoj Kaliforniji.

Štoviše, imaju već dovoljno novca da djeci osiguraju kvalitetno fakultetsko obrazovanje.

Inače, par se prije 15-ak godina s Filipina doselio u SAD, a Mark koji se video produkcijom bavi od devedesetih, tvrdi da nije mogao ni sanjati koliko će se njihov obiteljski hobi pokazati unosnim.

"Ovo je premašilo sva moja očekivanja. Znao sam i vjerovao da bi to moglo postati uspješno, ali tri milijuna pogleda u jednom danu je nevjerojatno. Živim svoj san", govori Mark.

No, ovo nije toliko veliki šok budući da su recenzije dječjih igračaka i inače veliki hit na YouTube, a stručnjaci tvrde da klinci koji "recenziraju" igračke imaju nevjerojatan utjecaj na industriju.

"Klinci vjeruju drugim klincima više nego odraslima", poručuju znalci.

Pročitajte više