Pornhub napokon pronašao prikladnu reklamu "dostojnu" Times Squarea

Foto: Twitter

NJUJORŠKI Times Square oduvijek je bio strateško mjesto reklamiranja najboljih brendova, zbog čega se pornografska kompanija Pornhub ovog puta doista potrudila pronaći reklamu koja bi bila dovoljno kreativna i efektna, a koja bi u isto vrijeme udovoljila kriterijima Times Squarea.

Upravo su zbog toga, predstavnici kompanije Pornhub, organizirali fotografsko natjecanje u kojem se prijavilo čak 3000 različitih umjetnika, fotografa i autora reklamnih tekstova, a pobjedu je odnio Nuri Galver iz Istanbula.

"Naše strateško rješenje bila je ruka. Naša kampanja će se zbog toga lako integrirati u medije, a ruka je jednostavan, svakodnevan i razumljiv pojam te prije svega jako efektan i pun je pogodak za ovu kampanju", kazao je Galver, prenosi adweek.

Galver je također osmislio odličnu i kreativnu ideju za reklamni video, u kojem ljudi različitih nacionalnosti i različitih veličina ruku, zajedno pjevaju pjesmu "All You Need Is Hand" uz popratnu glazbu popularne pjesme "All You Need Is Love".

Pornhub je prihvatio sve Galverove ideje i tako je nastala svojevrsna "parodija" Beatlesovog klasika, a Pornhub je dobio dugo iščekivanu reklamu na Times Squareu. Ipak, ista je uklonjena jučer popodne iz još neobjašnjenih razloga.

 

Pročitajte više