U Ministarstvu prosvjete se razmišlja o izdavanju eksperimentalnog udžbenika novije hrvatske povijesti iz kojega bi učili svi učenici u školama u Podunavlju, u kojima se nastava, osim na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu, odvija i na nekom od jezika i pisama nacionalnih manjina, naveo je Marković.
Dok se ne izda taj udžbenik, učenici srpske nacionalnosti bi od iduće školske godine noviju hrvatsku povijest učili iz dodatka u kojem će na najviše 20-ak stanica biti obrađeni događaji od 1987. do danas.
O dodatku bi nakon prve godine bila provedena anketa među učenicima i nastavnicima.
Marković navodi da bi uvođenje dodatka o novijoj hrvatskoj povijesti za učenike srpske nacionalne manjine u Hrvatskom podunavlju bila tek prva faza promjena koje bi trebale uslijediti u području obrazovanja.
Odluka o uvođenju moratorija na učenje novije hrvatske povijesti za učenike srpske nacionalnosti u Hrvatskom podunavlju donesena je na temelju Erdutskog sporazuma iz 1995. i Pisma namjere Vlade RH (1997), kojim je pripadnicima srpske nacionalne manjine u Hrvatskom podunavlju zajamčena kulturna i obrazovna autonomija.