Osim toga dogovoreno je da se do lipnja ove godine popravi sustav odvodnje i javna rasvjeta u Stativama i Vukovoj Gorici te asfaltiraju prometnice oštećene zbog gradnje autoceste. Do tada bi po dogovoru trebala biti realizirana i ugovorena naknada vlasnicima posjeda i kuća koji su bili na trasi autoceste.
Od sedam pratećih uslužnih objekata uz autocestu dva će se nalaziti u Karlovačkoj županiji, t.j u Draganićima i Vukovoj Gorici, i oba bi trebala biti gotova 2004. Takav objekt, s benzinskim crpkama, restaurantima, sanitarnim čvorovima i odmorištima, počeo se graditi u Desincu, a ovih dana počinje i u Ravnoj Gori, a oba bi trebala biti gotova ove godine.
Do 15. lipnja bit će gotova dionice Vukova Gorica - Bosiljevo i Kupjak - Vrbovsko i ostat će samo 12 kilometara od čvorišta II u Bosiljevu do Vrbovskog. No 2004. Zagreb i Rijeka bit će povezani u cijelosti s 86 kilometara punog profila autoceste i 60 kilometara poluatoceste kroz Gorski kotar, najavio je Klarić.
Na novinarski upit o uzrocima i posljedicama urušenja tunela Javorova kosa Klarić je odgovorio kako je sudski vještak utvrdio da je uzrok urušenja ´viša sila zbog konfiguracije terena´. U idućih će 25 dana tunelska cijev potpuno biti izbetonirana, rekao je, iznijevši podataka da je od rujna 1999., kad je gradnja tunela počela, nadzorna služba izvođača radova zabilježila 35 što većih što manjih nezgoda. To je u tunelogradnji normalno, dodao je Klarić.