Skandal sa Zapadnom obalom: Kerum zaboravio stare i potrebite, HZZO i HZMO tuže Grad Split

ZAVODI za mirovinsko i zdravstveno osiguranje te Jadroplov tužit će Grad Split i tražiti povratak u prvobitno stanje jer im je novo rješenje Kerumove zapadne obale potpuno onemogućilo pristup vozilima koji su koristili 40 godina. Upravo se obavljaju posljednje pripreme i formalizacija tužbe, jer pregovori s Gradom Splitom nisu urodili plodom.

Jedna obala, a dva rješenja?

Naši sugovornici nam kažu da su se iznenadili novim projektom Zapadne obale, jer su po nagrađenom idejnom rješenju i dalje imali sačuvan pristup, koji im je jako bitan. To je već poznata priča o dva rješenja, jednom po kojem je dobivena dozvola, te drugom po kojem se radi Zapadna obala, na što je već upozorila HDZ-ova vijećnica Sanja Bilač. Državno odvjetništvo ispituje zakonitost, no zasad nisu našli ništa sporno.

Evo. Nek' pozovu ljude pa neka im oni kažu u čemu je stvar.

Ostali bez prilaza

"Nisu nam ostavili nikakav prilaz, a iz Grada su nam poručili da smo ga nezakonito koristili 40 godina. Kazali su nam da imamo prilaz s drugih strana, ali to jednostavno nije istina, tamo su nam prozori, a ne ulazi. Ovo je vrlo osjetljivo pitanje, jer prilaz vozilima moramo imati zbog starih osoba i invalida te dopreme pismohrane, u čemu smo sada onemogućeni", objasnili su nam trenutačnu situaciju u Zavodu za mirovinsko.

Nevjerojatno. Kapitalni projekt Grada Splita, Kerumova Zapadna obala, u koju će za dvije godine biti ukucano 80 milijuna kuna, zaboravila je na stare i potrebite. Kakva blamaža. Posebna je priča odakle dva rješenja za gradnju.

Grad Split: Nema problema

Kerumov zamjenik Jure Šundov ne vidi u čemu je problem. Kategorički demantira da se prilikom projektiranja Zapadne obale nije vodilo računa o invalidima, jer postoje čak 24 rampe, a i sa procedurom za dobivanje dozvole za gradnju sve je prošlo, kaže, u najboljem redu i strogo zakonskim okvirima.

"Koliko sam upoznat, atrij na koji se oni pozivaju je predviđen kao zelena, a ne prometna površina. Pristup vozilima omogućen je s druge strane, između Banovine i zgrade socijalnog, a invalidi mogu doći i s druge strane, kada se dolazi od Ambasadora. Samo ih netko iskrca i sa kolicima trebaju prijeći dva, tri metra do ulaza", kaže Šundov.

Odluku o regulaciji prometa donijet će u konačnici struka, obrazlaže splitski dogradonačelnik te uvjerava kako s tim nema ništa ni Grad Split, ni gradonačelnik Kerum.

Pročitajte više