Čučanj i iskorak za savršenu guzu

Foto: Screenshot YouTube

 
ŽELIŠ čvrstu, lijepo oblikovanu stražnjicu? Izdvoji samo pet minuta dnevno i za samo par tjedana primijetit ćeš veliku razliku! 
 
Za ovaj trening trebaju ti bučice od najmanje dva kilograma kako bi rezultati bili bolji i došli brže. Vježbe dodaj u svoju uobičajenu rutinu ili ga izvodi samostalno kad god za to uhvatiš malo vremena. Pripazi da uvijek imaš čvrstu i pravilnu formu jer ćeš jedino tako postići dobre rezultate! 
 
Svaku vježbu ponavljaj što više puta u 30 sekundi, ukupno trajanje treninga je točno 5 minuta.
 
Vježbe:
 
Tekst se nastavlja ispod oglasa
- iskorak u stranu - s bučicama u rukama napravi iskorak u stranu te se pravilno spusti tako da bučicama gotovo dotakneš tlo. Pripazi da su ti leđa uvijek ravna.
 
- čučanj - noge postavi malo šire od širine ramena te se spusti u čučanj, istovremeno spuštajući bučice između nogu. Pri vraćanju u početni položaj, ruke ispruži ispred sebe, iznad glave.
 
- iskorak unatrag i udarac unaprijed - spusti se u iskorak unatrag držeći bučice ispred prsa. Odmah nakon iskoraka, istom nogom izvedi udarac visoko ispred sebe. Radi 15 sekundi jednom, pa 15 sekundi drugom nogom.
 
Pogledaj video u kojem trenerica Zuzka Light pokazuje kako pravilno izvesti cijeli trening! 
 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara