Trening Alicie Keys: Učvrsti obline poput lijepe pjevačice!

Foto: Screenshot YouTube

ALICIA KEYS već godinama osvaja svijet glasom i stasom, a želiš li i ti čvrste noge, prćastu guzu i uzak struk - ubaci ovih nekoliko vježbi u svoju fitness rutinu! 
 
Trener popularne pjevačice, Harley Pasternak, osmislio je trening koji će oblikovati kritična područja svake žene. Alicia redovno vježba u teretani, a uz ove radi i puno kardio vježbi kako bi se lakše riješila viška masnoća i sagorjela kalorije. 
 
Pssst! Nakon poroda, Alicia se nakupljenih kilograma riješila pomoću dijete 5 faktora. Ova odlična dijeta ima jednostavno pravilo - dnevno jedi 5 obroka sastavljenih od 5 namirnica.

Vježbe:

1. Overhead Lateral Lob



2. Bench Step-Up

- umjesto klupe možeš koristiti stepenice ili stolicu

3. Incline Prone Reverse Dumbbell Fly

- ovu vježbu zbog klupe izvodi u teretani. Nemaš li sličnu opremu kod kuće, možeš se jednostavno nagnuti unaprijed te tako napraviti vlastitu verziju ovog pokreta

Tekst se nastavlja ispod oglasa

4. Incline Sit-ups with Cross Body Twist

5. Wide-Grip Push-Up

6. Bent-Knee Deadlift

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara