Video: Kratka rutina s girjom za žene

Video: Kratka rutina s girjom za žene

Foto: Shutterstock


ŽENE se uvijek pitaju kako i kojim vježbama mršaviti, a istovremeno učvrstiti mišiće i "tonizirati" cijelo tijelo. To vam neće uspijeti ako ne uhvatite neko opterećenje u ruke i napravite nešto teže vježbe.

Jedan od onih rekvizita koji vam može dobro poslužiti u ostvarenju vaših ciljeva je girja s kojom možete jednostavno vježbati i kod kuće. Nekoliko intenzivnih intervala  girjom u 20-ak minuta može biti puno učinkovitije nego 60 minuta jogginga. Možete neku rutinu napraviti kao poseban trening, ili možete ubaciti intervale girjom u svoj uobičajan režim vježbanja.

Isprobajte jednu takvu rutinu s dvije girje!

Rutina se sastoji od 5 vježbi:

Tekst se nastavlja ispod oglasa
1. "Overhead" čučanj
2. Čučanj
3. Swing
4. Veslanje u pretklonu
5. Rumunjsko mrtvo dizanje

Vježbe radite u intervalima od 30 sekundi, sa isto toliko pauze između. Nakon cijelog kruga od 5 vježbi odmorite 2 minute pa ponovite krug još 3-6 puta. Pazite na formu izvođenja vježbi koju možete pogledati u videu:


 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara