Vježbe koje većina žena radi krivo

Vježbe koje većina žena radi krivo

Foto: Shutterstock

BEZ obzira jesi li stalno u teretani ili tek povremeno vježbaš, bitno je da znaš kako pravilno izvesti svaki pokret. Krivo izvođenje može dovesti do ozljede, a često takvo vježbanje neće donijeti ni dobre rezultate.
 
Ovo su tri najčešće vježbe koje se krivo izvode:
 
Čučanj
 
Većina ljudi radi čučanj do pola, tj. ne spuste se koliko bi trebali. Duboki čučanj sigurniji je za koljena, pa se potrudi spustiti se što niže tijekom svakog ponavljanja.
 
Iskorak
 
Greška koju ljudi čine pri izvođenju iskoraka je to što naprave premali korak. Takav pokret stavit će previše pritiska na koljeno pa će lakše doći do ozljede. Nemoj se bojati iskoračiti malo više te dobiti najviše iz ove odlične vježbe!
 
Preskakanje užeta
 
Žene često skaču previsoko ili vrte cijelim rukama umjesto samo gležnjevima. Nauči skakati samo nekoliko centimetara od tla! Osim što ćeš napraviti više skokova izgledat ćeš i gracioznije.
 
Pogledaj kako izgledaju najčešće greške, te kako ih ispraviti:
 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara