"Zapali" mišiće donjeg dijela tijela u samo par minuta

"Zapali" mišiće donjeg dijela tijela u samo par minuta
Foto: Shutterstock
 
ZA DOKAZIVANJE snage i postizanje boljih rezultata ne moraš dizati utege. Dovoljno je napraviti pliometrijski trening - spoj jakosti i hitrosti.
 
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Na ovaj način ojačat ćeš mišićna vlakna koja ti pomažu skakati i sprintati, a testirat ćeš i svoju kondiciju. Trener Todd Durkin spojio je dvije omiljene vježbe - skater hop i split jump. One će ti pomoći izgraditi brže i snažnije noge, dok će u isto vrijeme sagorjeti ogroman broj kalorija. 
 
Napravi što više skater hopsa u 20 sekundi. Odmori 20 sekundi, a zatim u sljedećih 20 napravi što više split jumpova. Odmori dvadeset sekundi i kreni na drugu rundu. Napravi još 3 runde, a zatim zbroji sva ponavljanja svake vježbe. Trener Todd napravio je ukupno 210 ponavljanja, a ti ga pokušaj nadjačati! Napiši nam svoj rezultat u komentaru ispod teksta.
 
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara