Ako jedete prije spavanja, evo koja će vam hrana pomoći da brže utonete u san

Ako jedete prije spavanja, evo koja će vam hrana pomoći da brže utonete u san
Foto: 123 RF

UGLJIKOHIDRATI jedan su od važnih izvora energije, a ako ih jedete prije spavanja, mogu vam pomoći da brže zaspete, tvrdi dr. Rizwana Sultana s University of Texas Medical Branch.

"Ugljikohidrati brzo podižu šećer u krvi i pomažu vam da bolje zaspete. Oni također povećavaju vaš triptofan, esencijalnu aminokiselinu koja dovodi do proizvodnje melatonina, prirodnog hormona koji vam pomaže da brže utonete u san", kaže dr. Sultana. 

Iako vam ugljikohidrati mogu pomoći da bolje zaspete, stručnjaci smatraju da treba biti oprezan.

"Morate biti pažljivi s unosom ugljikohidrata prije spavanja jer to može dovesti do povećanja tjelesne težine i poremećaja spavanja, poput apneje i hrkanja. Moja preporuka su ugljikohidrati koje ćete pronaći u cjelovitim žitaricama", rekla je dr. Sultana.

Ugljikohidrati nisu jedina hrana koja će poboljšati vaš san.

"Tu spada i riba koja je bogata vitaminom B6 koji pomaže u proizvodnji melatonina. Banane su također odličan izbor jer su prepune kalija i magnezija koje mogu pomoći u opuštanju mišića. Hrana bogata kalcijem kao što su jogurt, sir i kelj također su dobri za spavanje jer potiču proizvodnju melatonina", istaknula je liječnica i dodala da je med također odličan saveznik sna.

"S hranom bogatom triptofanom, serotoninom, kalcijem, magnezijem i vitaminom B6 ne možete pogriješiti", poručila je.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara