Muž traži od trudne žene koja je veganka da jede meso zbog zdravlja bebe

Muž traži od trudne žene koja je veganka da jede meso zbog zdravlja bebe
Foto: 123RF

DOBRO je poznato da mnoge žene zbog trudnoće mijenjaju navike prehrane i životnog stila općenito, no jedna je trudnica ostala u šoku kada je to od nje zatražio njen suprug.

Kako je pojasnila na roditeljskom forumu Mumsnet, njen muž smatra da je meso nužno za zdravlje bebe pa joj je predložio da ga počne jesti.

Ona je cijeli život veganka, baš kao i njeni roditelji i braća, ali i suprug koji se doduše ovog načina prehrane ne pridržava toliko strogo.

“Misli da je meso važno da bi beba bila zdrava i brine se za razinu željeza u krvi iako s tim nikada nisam imala problema”, napisala je trudnica.

Suprugov zahtjev ju je prilično šokirao i uzrujao pa je druge roditelje upitala pretjeruje li zbog utjecaja hormona ili misle da je njegova zabrinutost opravdana.

Očekivano, korisnici foruma su podijeljenog mišljenja, ali većina je ipak majci dala konstruktivne savjete.

“Mislim da bi ti moglo biti loše ako odjednom počneš jesti meso. Nemoj da ti suprug diktira prehranu. Jedina iznimka je ako ti osjećaš želju za mesom”, smatra jedan korisnik, dok drugi dodaje da je najbolji mogući savjet konzultirati se s nutricionistom ili babicom po ovom pitanju.

“Reci suprugu da ti nema pravo govoriti što ćeš jesti. Može se on brinuti za tebe i dijete te hranjive tvari koje su vam potrebne, ali njih je moguće osigurati organizmu čak i ako si vegan”, smatra treća osoba.

Neki su joj savjetovali da redovitim vađenjem krvi provjerava razinu željeza kako bi bila sigurna da vodi zdravu trudnoću.

Prema mišljenju liječnika, u trudnoći je važno hraniti se raznovrsno i uravnoteženo te tijelu osigurati sve nutrijente potrebne za razvoj i rast bebe. 

Međutim ako ne jedete meso, željezo možete dobiti unosom jaja, mahunarki, lisnatog zelenog povrća ili sušenog voća, posebno marelica.

Dobar izvor kalcija za vegane su zeleno lisnato povrće (špinat, blitva, raštika), mahunarke, integralni kruh, tofu, sjemenke (sezamove, bademi) i sušeno voće.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
;
Učitavanje komentara