Street Race probudio Slavoniju

DRUGO izdanje najatraktivnijeg automobilskog natjecanja u Hrvatskoj ovaj vikend je gostovalo u Slavoniji. Na čepinskoj pisti posjetitelji su mogli uživati u mnogobrojnim atrakcijama, među kojima i u obaranju rekorda staze.

Čepinska staza nedaleko Osijeka ugostila je najbrže i najatraktivnije automobile iz Hrvatske i šire. Iako je u odnosu na velikogoričko izdanje bilo manje posjetitelja, atmosfera nije bila ništa lošija. Nakon što se zagrijala u jutarnjim satima tijekom kvalifikacijskih utrka, publika je svakim satom bivala sve bučnija. Nikome nije smetalo što sunce neumoljivo prži, a živa na termometru pokazuje debelo preko 30 stupnjeva. Opijeni bukom i mirisom spaljenih guma, gledaoci su navijali za svoje adute.


Svi oni koje nije zanimala sama utrka, a takvih nije bilo baš puno, mogli su uživati u popratnim sadržajima. Kao što to obično biva, sponzori su na prigodnim štandovima izložili svoje najvažnije proizvode, a najsretniji posjetitelji mogli su osvojiti prigodne poklone.

Tako je bilo i na štandu našeg CPL Index racing teama, koji je pored palete svojih proizvoda izložio dva zanimljiva automobila, te predstavio novi časopis za obožavatelje tuninga.

Mnogobrojne atraktivne hostese dodatno su začinile atmosferu još jednom potvrdivši da su neizostavan dio ovakvih događaja. No ipak, usprkos napadnom držanju i oskudnoj odjeći, one su opet ostale u drugom planu. Na svoje su došle tijekom pauzi između utrka, kada su se objektivi kamera prebacili sa staze na njihove atribute.

Najviše zanimanja pobudile su atraktivno odjevene Brabus-ove djevojke, koje su usprkos velikoj vrućini profesionalno odradile svoj posao. Djelić atmosfere ulovljen objektivom našeg fotografa imate prilike vidjeti u nastavku. 


 



Kao i u Velikoj Gorici, paralelno s utrkom ubrzanja odvijala su se DB drag i Street Style natjecanja, s time da je natjecanje u buci održano u subotu, a vrlo zanimljivo odmjeravanje snaga u vizualnom tuningu u nedjelju.

Opelovi relikti pregazili konkurenciju

U Osijeku je nastupio kompletan CPL Index team. Zapažen nastup ostvarili su crveni Fiat Punto GT i Fiat Coupe Turbo, dok je drugom Puntu, žutom 1.4 Turbo od gotovo 200 KS, za ulazak među najbolje nedostajalo tek malo sreće. Međutim, iako se nisu penjali na postolje, upravo su dva Punta stekla naklonost publike. Naime, nakon početnog zaostajanja, oba automobila su u drugom dijelu staze stizala daleko skuplje i moćnije rivale, te činila svaku utrku neizvjesnom.


Najveću naklonost opet su privukli automobili starijih godišta, koji su bez većih problema iza sebe ostavljali nekoliko puta mlađe i nemjerljivo jeftinije rivale. Fićo s NOS sustavom i motorom iz Golfa GTI druge generacije bio je tek uvod u velika iznenađenja.

Tako su u klasi vremena od 14 do 14,999 sekundi premoćne bile prerade Golfa I, koje su uspjele poraziti dvije Ford Sierre Cosworth gostiju iz SiCG. U finalu su se našli Opel Astra Coupe i Subaru Impreza, a pobjedu je usprkos zaostajanju na startu odnijela Astra.

Tu iznenađenjima nije bio kraj. U idućoj klasi nastupila je već legendarna Opel Ascona Edvarda Galića, entuzijasta iz Sv. Klare. Njegov bolid iz ranih 1980-tih ima motor iz Lotus Omege i NOS sustav, a s gotovo 400 KS maksimalne snage savladavao je stazu brže od svakog rivala.

Fascinirani gledatelji nisu očima mogli vjerovati kad je naoko bezvrijedan i neugledan auto dogurao do finala. Put do pobjede tražio je savladavanje još jedne stepenice, Mercedesa C32 AMG. Nemoguća misija je odrađena, a Ascona je pobjednik klase.

Utrka za pamćenje

U najbržoj klasi u kojoj je bilo prijavljenih natjecatelja glavnu riječ je opet vodio jedan stari Opel. Radi se o Kadettu iz 1970-tih snažnom oko 350 KS, koji je za pobjedu morao u dva navrata poraziti Hondu NSX, automobil poznat pod nadimkom "japanski Ferrari".

Oni koji su potegli skroz do Osijeka mogli su po prvi put vidjeti nastup Lotusa Elise s dva motora. Bolid Lovra Badurine, genijalca s mora, nastupio je u solo utrci iz jednostavnog razloga što nije prijavljen niti jedan automobil približnih mogućnosti. Uz zaglušujuću buku dvaju Suzukijevih motora Lotus je odradio stazu za oko jedanaest sekundi i tako postavio rekord natjecanja.


Iduće izdanje Street Race-a bit će koncem srpnja (30. i 31. 07) u Rijeci. Sudeći po dosadašnjem iskustvu, Rijeka, točnije Grobnik, svakako su naša preporuka. Prema neslužbenim informacijama, upravo će tamo nastupiti dva dragstera, a ne sumnjamo da će do tada i najveće atrakcije, poput Lotusa, Ascone i Kadetta biti dodatno osnaženi. Vidimo se!

Pročitajte više