Tradicija RS izvedbi počela je još 1972. godine modelom Carrera RS 2.7, nastavljena 1984. godine izvedbom 911 SC RS, da bi u novom mileniju bila nastavljena ovom izvedbom.
GT3 u serijskoj izvedbi pokreće 3.6-litreni bokser motor od 280/381 kW/KS maksimalne snage i 385 Nm okretnog momenta. Sasvim dovoljno da bilo kakva ozbiljnija prerada bude suvišna. Motor se vrti čak do 8.200 o/min, a prijenosni omjeri su tek minimalno izmijenjeni.
Stručnjaci Porschea su glavne snage usmjerili ka smanjenju ukupne mase. Rezultat je poboljšanje od 4 %, odnosno izraženo omjerom 3.57 kg/KS (4.86 kg/kW). RS izvedba sa punim rezervoarom goriva od 90 litara teži ukupno 1360 kg ili pedesetak kg manje od serijskog modela.
Izvana se RS itekako razlikuje od serijske izvedbe. Prije svega tu je veliko stražnje krilo u crnoj boji, zatim povećani usisnici zraka i naposljetku specijalna izvedba naplataka od lake legure u napadnoj crvenoj boji. Naravno, podvozje je temeljito prerađeno, a ugrađene su i nešto potentnije kočnice.
Manja ukupna masa rezultirala je nešto boljim performansama. Tako do 100 km/h RS dolazi za 4.4 sekunde (-0.1 s), do 200 km/h za okruglih 14 sekundi (-0,3 s), dok maksimalna brzina iznosi 306 km/h.
Porsche GT3 RS će biti dostupan od listopada po baznoj cijeni od 104.000 eura. Cijena u Njemačkoj do registracije je poznata i iznosi 120.788 eura, što je 18 % više u odnosu na serijski GT3.