Regionalna internet konferencija Tvitomanija i Food Talk u Portorožu!

Screenshot: tvitomanija.me

UZ DEGUSTACIJU morskih plodova i vina organizatori su predstavili program konferencije Tvitomanija koja će se održati u Portorožu od 12. do 15. lipnja.

Konferencija obiluje novostima od kojih je najveća ona da će se 14. lipnja u sklopu Tivtomanije održati "Food Talk", u organizaciji kompanije Color Press Group.

Nakon što je prošle godine konferencija Food Talk izazvala veliku pažnju u čitavoj regiji jer su se na njoj okupila veoma zvučna imena poput Olivera Mlakara, Steve Karapandže, Đorđa Balaševića i mnogih drugih, kompanija Color Press Group u 2014. nastavlja s dobrom praksom i promocijom hrane i vina.

Pod sloganom "Think Global, Eat Local, Party - Regional!" ove godine održat će se čak dvije konferencije Food Talk - prva na Salašu 137 na Čeneju, kraj Novog Sada, a druga 14. lipnja u Portorožu, u okviru Tvitomanije.

Na Salašu 137 5. lipnja govorit će se o Mirisu zemlje na panelu "Gljive, tartufi i druge priče"; o hrani u vodi na panelu kuhara i proizvođača slatkovodne ribe.

O svojoj ljubavi prema kuhanju govorit će poznate ličnosti iz raznih profesija, a svijet Jamieja Olivera približit će nam Andy Harris, glavni urednik "Jamie Oliver Magazine".

"Ono si što jedeš" bit će tema panela o GMO hrani, a o licu i naličju međunarodnih kulinarskih takmičenja "Između slave i pakla" govorit će Jovica Jovičić.

Žene u vinariji, nesreća na vidiku? Mirjana Maksimović dokazat će suprotno. Na panelu "Rakija majka" gosti će imati priliku upoznati se s ponudom najboljih proizvođača iz svih 6 država regije, dok će u okviru Food Talka biti održana i promocija specijaliteta i ručnih radova žena Vojvodine.

Nakon toga, razgovori o hrani sele se u Portorož, na konferenciju Tvitomanija. O Hrani, voljenoj i prezrenoj, govorit će Tamara Ognjević, povjesničarka umjetnosti i gastroheritologinja. Na panelu "Vojvodina - Istra" bit će održana promocija sireva, kobasica i vina iz Srijema, Banata i Bačke.

O gastro geografiji i najzanimljivijim jelima koje su probali na svojim proputovanjima po svijetu pričat će poznate ličnosti. Sve prisutne u hotelu Bernardin čeka i Babetina gozba - panel slikara, književnika i redatelja o hrani u umjetnosti. Kuhari, ribari i proizvođači morske ribe govorit će o hrani u moru, a Rene Bakalović u okviru panela "New shining stars" predstavit će mlade kuharske zvijezde regije.

Budući da je Tvitomanija konferencija o društvenim mrežama i online sadržaju, na Food Talku govorit će se i o ukusu preko ekrana na panelu najutjecajnijih gastro-blogera regije. Pred kraj ovog ćaskanja o hrani, a u okviru panela "La traviata 2014", najbolji vinari iz svih 6 država regije predstavit će kroz degustaciju svoje proizvode.

Direktor konferencije Zoran Torbica istaknuo je da se ove godine očekuje još veći interes, usprkos činjenici da je Slovenija na glasu kao zemlja koja manje koristi društvene mreže.

Tema treće po redu Tvitomanije usmjerena je na multimedijalni sadržaj na društvenim mrežama. Fokus je na fotografiji, video i audio materijalu, grafici, animaciji, ali naravno, ni druge teme neće biti zanemarene, rekao je direktor programa Srđan Spin. Na tri pozornice paralelno sudionici će raspravljati o korištenju novih tehnologija, najiskusniji će predstaviti svoja znanja i prikazat će se najbolje studije slučaja iz regije.

Direktor marketinga Bernardin Group Borut Fakin smatra da je od ogromnog značaja da se ovakav događaj organizira u Sloveniji kako bi se Internet tržište proširilo i u tim krajevima. Iz tog razloga bit će omogućene posebno povoljne cijene aranžmana za sve sudionike konferencije.

Nakon što su prethodne godine izostale, tradicionalne Web Fest nagrade ponovo su aktualne, a njihova dodjela održat će se prve večeri konferencije. Najbolji sajtovi, digitalne agencije i drugi projekti bit će nagrađeni u 12 kategorija: info portal (ograničeno na isključivo web medije), novinski portal (web izdanje dnevnih novina), TV portal, e-commerce, blog – food, blog – fashion, blog – općenito, najbolji sajt po dizajnu, funkcionalnosti, općem dojmu, najbolja digitalna agencija, najbolja digitalna kampanja, najbolje korporativno prisustvo na webu i najbolja mobilna aplikacija.

Iz organizacije Tvitomanije pozivaju sve zainteresirane da se prijave kao sudionici, predavači i medijski partneri. Više informacija o konferenciji uskoro će biti dostupno na službenoj stranici www.tvitomanija.me.

Pročitajte više