Kinezi ludi za Top Gearom, prvih pet epizoda pratilo 217 milijuna gledatelja

Foto: BBC Worldwide

POPULARNI auto-moto show Top Gear stigao je u Kinu i postao pravi hit - svaku epizodu prati oko 9 milijuna ljudi, a najgledaniji nastavak gledalo je čak 11 milijuna fanova.

U kineskoj su verziji Jeremyja Clarksona, Richarda Hammonda i Jamesa Maya zamijenile poznata kineska tv lica Ma Dong, Ou Di i Cheng Lei, ali je koncept originalan. U najgledanijem nastavku trojica voditelja su se utrkivala diljem Engleske i to u bizarnim vozilima poput sićušnog automobila i tenka. Cilj im je bio stići do Goodison Parka na vrijeme za početak utakmice Evertona i Manchester Uniteda.

Procjenjuje se da je od 19. listopada, kada je emitiran prvi nastavak, prvih pet epizoda putem tv-a i interneta pogledalo 217 milijuna ljudi.

U planu je i live snimanje Top Geara s lokalnim voditeljima u Šangaju u proljeće sljedeće godine.

Inače, ovo je drugi put da se Top Gear pokušao probiti na kinesko tržište, no u prvom pokušaju nije bio ni približno ovoliko uspješan.

Pročitajte više