Šef hotela nije mu platio bonus za znanje stranog jezika - brutalno se osvetio

Foto: Instagram

POZNAVANJE više od jednog jezika dobrodošla je vještina, naročito u turizmu. Korisnik Reddita pod nazivom Classy_Pyro bio je uvjeren da će i njemu dobro doći, naročito kad dođe vrijeme za isplatu plaće, no pokazalo se da je bio u krivu.

Njegov poslovođa obećao je svojim zaposlenicima bonus za svaki strani jezik koji znaju, no kad je zaista trebalo isplatiti taj ekstra novac, odlučio se praviti da to nikad nije rekao. Brzo je požalio.

Kad je u hotel stigao val gostiju koji su govorili jezikom koji Classy_Pyro zna, odbio je s njima razgovarati na jeziku za koji nije plaćen. Nema potrebe isticati da je to dovelo do kaosa u hotelu.

"Žao mi je, šefe, ne govorim španjolski. Radim u hotelu kao noćni recepcioner, a ova moja negativna recenzija kreće s malom informacijom koju su mi rekli kad sam zaposlen. Tijekom razgovora za posao žena iz ljudskih resursa rekla mi je da hotel plaća sto dolara bonusa za svaki strani jezik koji znamo dovoljno da pomognemo gostima. Uprava mi je odobrila bonus od sto dolara za znanje engleskog jezika jer sam prošao njihov period evaluacije (materinji jezik mi je portugalski). Isprva mi je bilo drago raditi noćnu smjenu, pogotovo jer studiram. Osim toga, moj kolega je znao španjolski pa je uskakao s gostima koji znaju španjolski, dok sam se ja brinuo o onima koji govore engleski. Naravno, on je više radio jer je broj gostiju koji govore španjolski kod nas veći od onih koji govore engleski. On je želio naučiti engleski, a ja španjolski pa smo si pomagali", započeo je mladić.

"Bogovi hotelske industrije pružili su mi priliku da se osvetim"

Nažalost, stvari su se promijenile.

"Ubrzo je on našao posao s nekoliko puta većom plaćom od ove koju smo tu dobivali pa je otišao. Moj novi kolega, dotadašnji nosač, nije govorio ni engleski ni španjolski. Štoviše, nije se ni trudio naučiti ih pa sam ja radio na svom španjolskom nastojeći ga koristiti što više s gostima. Početkom ovog mjeseca pričao sam sa šefom i zamolio ga na čistom španjolskom za bonus od sto dolara jer govorim španjolski. Bio je iznenađen, ali nije stigao ništa reći jer je bila gužva, a meni je smjena završila. Nekoliko dana kasnije rekao mi je da je pričao s kadrovskom i da će se oni javiti. Za nekoliko dana žena iz kadrovske pitala me koju veličinu nosim jer su naručivali nove uniforme pa sam iskoristio priliku i pitao je za svoj bonus. Spomenula je da je pričala s direktorom o tome. Sljedećeg dana rekla mi je da neću dobiti bonus jer već primam jedan. Odgovorio sam da primam bonus za engleski, a ne španjolski. Rekla je da će opet popričati s direktorom", ispričao je.

"Nije mi se žurilo dobiti bonus, no bilo bi lijepo da smo to odmah riješili kako bih ga dobio na sljedećoj plaći. Pogodite što? Nisu mi platili. Direktor je popričao s kadrovskom i mojim šefom, koji mu je rekao da, iako radim s gostima iz Španjolske, ne govorim španjolski", dodao je,

Priznaje da je daleko od vrhunskog govornika, ali može gostima sve objasniti, usmjeriti ih kamo trebaju ići i pomoći im.

"U redu, nema problema, pomislio sam. Probat ću opet sljedeće godine kad poboljšam znanje španjolskog. No bogovi hotelske industrije pružili su mi ubrzo priliku da se osvetim", napisao je.

Nije radio s gostima koji govore španjolski

Ranije ovog tjedna u hotel je stigla grupa od 30-ak španjolskih turista.

"To je značilo da smo popunjeni. Velike grupe su problem kod check-ina, ali još veći kod check-outa. Pogotovo ako je po jedna osoba u sobama, to znači da se prazni puno soba. Osamdesetak check-outa nije problem, no 110 već je. Kad je takva gužva, dolazi nam pomoći i glavni recepcioner, no tog dana nije mogao. Zbog toga je direktor morao zamoliti noćnog recepcionera da ostane dulje i pomogne. Inače moj kolega ne voli ostajati dulje jer radi drugi posao sa svojim ocem, ali ovog puta direktor ga nije ni pitao nego je rekao meni da ostanem dulje. Usprotivio sam se i pitao ga zašto ja, a on mi je rekao da trebaju dvije osobe koje govore španjolski kako bi sve išlo brže. Nisam propustio priliku da odgovorim: 'Žao mi je, šefe, ja ne govorim španjolski', nakon čega sam odbio raditi. Kad sam se popodne probudio i uključio mobitel, vidio sam da imam nekoliko propuštenih poziva. Nazvao sam svog šefa i pitao ga što je bilo, a on je rekao da je direktor bijesan na mene", opisao je.

Dodao je da je objasnio šefu zašto nije htio raditi. On ga je zamolio da dođe ranije i pomogne im s gostima, a dogovorili su se da neće raditi s gostima koji ne govore španjolski te da će ga šef podržati kad nastanu problemi.

"Kad su sišli prvi gosti, rekao sam im da im ja ne mogu pomoći s check-outom jer ne govorim španjolski. Na kraju sam odbio pomoći desetak ljudi pa se stvorio red koji je samo rastao. Kolege nisu bili sretni, gosti nisu bili sretni, a kad su počeli dolaziti novi gosti za check-in, odlogirao sam se i otišao kući", ispričao je.

Kad je direktor došao i vidio red, pokušao je smanjiti štetu ulizujući se gostima kako ne bi ostavili negativnu recenziju hotelu. Neposlušnog zaposlenika šef je blago ukorio, a direktoru je rekao da ne može očekivati da zaposlenici razgovaraju s gostima na jeziku koji ne znaju.

Njegova priča izazvala je brojne komentare.

"Tvoj šef je arogantni kreten", "Bilo bi bolje da si rekao 'no hablo espanol', ali u pravu si, ne bi trebao raditi za džabe" i "Stavio si vještinu na stol kojoj te oni nisu ni naučili, a sad je žele izmuktariti iz tebe umjesto da uživaju u tome što imaju zaposlenika koji zna nešto više. Tužna priča", samo su neki od njih.

Pročitajte više