Slastičarka izazvala raspravu: Zlo mi je od influencera koji žicaju torte

Foto: Instagram

"ZAŠTO ljudi ne žele platiti kolače?" često se pita profesionalna slastičarka Reshmi Bennett.

Bennett vodi londonsku slastičarnicu Anges de Sucre, a izazvala je polemike u britanskoj javnosti nakon što je prozvala influencere zbog žicanja.

"Napisala sam blog o tome na Instagramu jer mi je zlo od influencera koji čitavo vrijeme traže besplatne kolače. Nakon pandemije se pogoršalo i zbilja me uzrujava."

Kao i mnoge tvrtke tijekom pandemije, Reshmi je primijetila promjenu u ponašanju svojih kupaca. Iako su mnogi smanjili nepotrebne kupnje, njezina je pekarnica bila zaposlena jer su ljudi i dalje naručivali kolače za razne prigode.

No primijetila je i kako sve više influencera traži besplatne slastice. Kaže kako je u prošlosti pokušala surađivati s njima, ali od toga nije imala koristi. "Nikad nismo prodali kolače nekome tko je vidio našu tortu na nečijem profilu ili u nečijoj objavi, uvijek je to bilo kroz usmenu riječ, preko mušterija koje plaćaju."

Tržište influencera je veliko i raznoliko. Tvrtke jednostavno moraju odabrati s kime žele surađivati ​​na temelju onoga što vide na feedu influencera, što nose ili o čemu pišu, piše BBC.

Lifestyle blogerica Karishmua (Karishma Vijay) odustala je od medicinske karijere kako bi bila influencerica. S gotovo 180 tisuća pratitelja na Instagramu i oko 70 tisuća na TikToku, njezin brend je, kaže, postao lukrativan, no ne bez puno uloženog napora i truda.

"Za objavu na Instagramu mogu naplatiti između 200-600 funti, ovisno o tome koliko sam sati posvetila toj objavi", kaže. "Ako kozmetički brend želi da napravim tutorijal s njihovim proizvodima, znam da ću dobiti stotine tisuća ili čak milijuna pregleda. I znam da im mogu zaraditi barem 2000 dolara od prodaje."

I dok Bennett odbija raditi s influencerima, Riz Kayaal, koja vodi tvrtku za dekoracije Eid and Ramadan, kaže kako su radili s više od 350 influencera i mikroblogera, za koje je puna hvale.

Riz kaže da je najproduktivniji način rada s influencerima koji imaju cjenike. "Možda će naplatiti 300 funti za dvije objave i Instagram priču, ali jasno daju do znanja što će raditi i kako mogu predstaviti proizvod."

I dok Forbes predviđa ogroman rast influencerske industrije u narednim godinama, ima i onih poput Reshmi Bennett koji samo žele da influenceri prestanu tražiti besplatne stvari. "Strastvena sam oko toga da kažem i drugima da ne čine to. Ako svi kažu ne, netko će u jednom trenu morati platiti tortu."

"Volimo influencere... kao mušterije."

Pročitajte više