"Žigante tartufi", obiteljska tvrtka s 40 zaposlenih iz Buja, koja se bavi otkupom, preradom, pakiranjem i prodajom tartufa, na 12. je međunarodnom sajmu prehrane "Cibus" promicala tartuf kao prirodni "proizvod", odnedavno uvršten na popis "Hrvatskih autohtonih proizvoda". Tvrtka je dogovorila i poslove u inozemstvu. Tako je, osim u sedam istarskih trgovina, te u trgovinama u Zagrebu, ušla i u Njemačku, u Muenchen, gdje nudi tartufe, proizvode na bazi tartufa, maslinovo ulje, med, rakije travarice te vina.
Prehrambena industrija 25 zemalja Europske unije ostvarila je 2003. više od 671 milijardi eura i u posljednjih 10 godina po prihodu je ostvarila više od američke. Ovogodišnji sajam u Parmi obišlo je više od 90 tisuća profesionalaca iz sektora prehrambene industrije, trgovine i ugostiteljstva, kao što su predstavnici trgovačkih lanaca, uvoznika, kupaca na veliko, food brokersa, vlasnika i predstavnika restoranata i drugih iz cijeloga svijeta.