Nestleova dobit lani skočila jer je prodao jedan cijeli poslovni segment

Foto: EPA

ŠVICARSKI prehrambeni div Nestle izvijestio je da mu je neto dobit u 2019. skočila za 24 posto u odnosu na prethodnu godinu, na 12,6 milijardi franaka, što se ponajviše zahvaljuje prodaji poslovanja s njegom kože.

Nestle je, naime, prodao odjel za njegu kože za 10,2 milijarde franaka švedskim i kanadskim investitorima i ulagačima iz Abu Dabija u sklopu kontinuiranih nastojanja da se fokusira na proizvode koji više obećavaju u temeljnom poslovanju s hranom i pićima.

Prihodi kompanije porasli su lani 1,2 posto, na 92,6 milijardi franaka, pokazuje poslovno izvješće te švicarske kompanije objavljeno u četvrtak.

Kada se isključe promjene valutnih tečajeva i prodaja podružnica, uvećani su 3,5 posto, najviše od 2015. godine.

Dobri rezultati u poslovanju s proizvodima za kućne ljubimce i s kavom pomogli su ubrzati taj rast, uz dodatni pozitivan utjecaj Starbucksovih proizvoda, koje je Nestle ovlašten prodavati u supermarketima.

Tome valja dodati i dvoznamenkasti rast prodaje vegetarijanske hrane i hrane na biljnoj osnovi, s udjelom u ukupnim prihodima od gotovo 200 milijuna franaka.

Nestle je priopćio da ove godine očekuje još snažniji rast ne iznoseći brojčane procjene o mogućem utjecaju epidemije koronavirusa u Kini i drugim zemljama na poslovne rezultate.

Pročitajte više