Jednonožni čučanj - pokret koji savršeno oblikuje stražnjicu i noge

Jednonožni čučanj - pokret koji savršeno oblikuje stražnjicu i noge

Foto: Shutterstock

JEDNONOŽNI čučanj ili pištolj čučanj odlična je vježba koja aktivira gotovo cijelo tijelo. Jednim pokretom ojačat ćeš jezgru, te oblikovati stražnjicu, bedra i listove.
 
Dovoljno je napraviti dva do tri seta od šest ponavljanja, nekoliko puta tjedno. Od opreme ti treba samo stolica (poslužit će i kutija ili klupa za vježbu).
 
Upute:
 
Tekst se nastavlja ispod oglasa
1. Sjedni na stolicu. Podigni lijevu nogu, a za bolju ravnotežu malo raširi ruke prema van. 
 
2. Težinu prebaci na desnu petu i ustani sa stolice. Jednu sekundu zadrži položaj, a zatim se vrati u početni položaj. Ponovi drugom nogom i imaš jedno cijelo ponavljanje. 

 Želiš dodatno otežati vježbu? Makni stolicu. Iz stajaće pozicije podigni nogu, spusti tijelo prema podu i vrati se u početni položaj. Ako ti ni to nije dovoljno, u ruke ili na noge dodaj uteg! 
 
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara