Koliko treba jesti da bi se mišićna masa povećala?

Koliko treba jesti da bi se mišićna masa povećala?

Foto: Shutterstock

ZA povećanje mišićne mase bitno je povećati unos hrane.  No, unos veći od potrebnog neće dovesti do bržih dobitaka na mišićnoj masi već samo do bržih dobitaka na masnom tkivu.
 
Christian Thibaudeau slikovito je to objasnio na sljedeći način.
 
Zamislite vaše mišiće poput kuće koju želite izgraditi.
 
Cigle predstavljaju proteine. Plaća kojom plaćate radnike su ugljikohidrati i masti.Radnici su testosteron (hormon zaslužan za "ciglanje cigli"). Ako radnici ne dobiju dovoljno cigli, neće imati materijal za gradnju i sam proces izgradnje će prestati ili se donekle usporiti. Ako radnike ne platite dovoljno, biti će nemotivirani. Ako im uskratite plaću, mogu vam čak i uništiti kuću.
 
Što bi se dogodilo kada biste odlučili povećati dovoz cigli i povećati plaće?
 
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Ako povećate dovoz cigli, gradnja će se nastaviti, ali u slučaju da dovozite više nego što ih radnici mogu uzidati, samo će se nakupljati.
 
Ako povećate radnicima plaću, kuću će graditi brže, ali opet samo do određene točke nakon koje su jednostavno fizički opterećeni još brže graditi.Možete se pobrinuti kako biste kvalitetnim uvjetima (snom, pravilnom prehranom, pravilnim intenzitetom i izborom vježbi) povećali broj radnika, ali i njih možete povećati samo do određene prirodne granice.
 
Pod najboljim mogućim uvjetima (prehrana, trening, odmor, suplementacija), prosječno muško tijelo sposobno je graditi tek 110-220 grama čistih "suhih" mišića tjedno. Zbog manjeg udjela testosterona (aka. radnika), žene u svom maksimumu mogu postići nešto niže brojke.
 
Mišići se treningom kondicioniraju za primitak većih rezervi mišićnog goriva - glikogena, te se tako dobitak na vagi sa 0.5-1 kg mjesečno može podignuti na 1-2 kg mjesečno. Zaključak je jednostavan - budite strpljivi.
 
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara