Najveći fitness trendovi za 2015. godinu

Najveći fitness trendovi za 2015. godinu

Foto: Shutterstock

ZAČINI svoju fit rutinu nekim od najpopularnijih trendova za 2015. godinu.
 
HIIT treninzi
 
Ako već ne radiš HIIT treninge, vrijeme je da počneš! HIIT (High Intesity Interval Training) način vježbanja vrlo je popularan jer donosi odlične rezultate u malo vremena. Cilj je napraviti 5-30 minuta aktivnog treninga (izmjenjujući vježbanje visokim i niskim intenzitetom). Intenzivno vježbanje pokazalo se kao idealno za gubitak kilograma jer ubrzava metabolizam tako da se kalorije sagorijevaju dugo nakon završetka treninga. 
 
Kratki treninzi
 
Sve više ljudi odlučuje se za satove fitnessa koji traju manje od 30 minuta. Ovakvi treninzi sastoje se od intenzivnih vježbi koje pokreću više mišića odjednom, te tako daju dobre rezultate u kraće vrijeme.
 
Barre trening
 
Barre je kombinacija pilatesa, kardio vježbi i plesanja. Pokreće cijelo tijelo na zabavan način. Nemoj zaobići ovaj trening ako misliš da ne znaš plesati, jednom kad se uneseš u trening, nećeš razmišljati o tome.
 
 
Online fitness
 
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Danas možeš naći stotine mobilnih aplikacija i web stranica koje nude razne treninge i dijete, te savjete profesionalnih trenera. Ovo je odlično rješenje za sve one koji vole vježbati u vlastitom domu.
 
Vježbe s vlastitom težinom
 
Nakon svih skupih fitness sprava i dodataka, vježbe s vlastitom težinom postale su jedan od najvećih trendova. Ovakvi jednostavni treninzi uključuju klasične vježbe poput sklekova i čučnjeva.
 
Grupni treninzi na traci za trčanje
 
Jedan od najboljih trendova ove godine definitivno su grupni satovi na traci za trčanje. Uz instruktora i energičnu glazbu, ovaj trening zabavit će svakoga i dati odlične rezultate.
 
Bolji oporavak
 
Većina teretana počela se više posvećivati oporavku nakon treninga, pa sve češće nailazimo na istezanja, hlađenja i razne masaže. Završiš li vježbanje na pravi način, tvoji mišići bit će bolje pripremljeni za sljedeći trening.
 
Treniranje u manjim grupama
 
Jedan od najnovijih trendova je vježbanje u malim grupama od dvoje ili troje ljudi. Možeš vježbati s prijateljima i platiti manje nego što bi se platio individualni trening s trenerom, a opet ćeš dobiti dovoljno pažnje i privatnosti.

 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara