Podigni guzu i oblikuj bedra: Pilatesom do vitkih nogu i prćaste guze!

Podigni guzu i oblikuj bedra: Pilatesom do vitkih nogu i prćaste guze!

Foto: Shutterstock

PILATES je odličan način za oblikovanje donjeg dijela tijela, a posebno bedara i stražnjice. Vježbe su lake i zabavne, pa ovakve treninge možeš ubaciti u one dane kad se oporavljaš od nekog intenzivnog HIIT treninga ili teškog treninga snage. 
 
Sve ove vježbe dizajnirane su za početnike i srednje iskusne vježbače, no ako želiš otežati posao - dodaj elastične trake i utege, te povećaj broj ponavljanja! 
 
Struktura treninga:
 
- 40 aktivnih sekundi, 10 sekundi odmora
- u trening nije uključeno zagrijavanje i hlađenje, oboje je preporučeno (prije treninga možeš se zagrijati trčanjem, a nakon treninga napravi nekoliko joga pokreta koji će istegnuti i opustiti mišiće)
- ne treba ti oprema, ali izvođenje vježbi bit će ti lakše na podlozi za vježbanje
 
Trening radi 2-4 puta tjedno, a pripazi da uvijek izmjenjuješ vježbe za gornji i donji dio tijela kako bi se tijelo razvilo skladno i jednako. Možeš ga dodati poslije kardio treninga, ili na kraju treninga snage koji se fokusira na donji dio tijela. 
 
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Vježbe:
 
- Bridge
- Swinging Bridge
- Outside Leg Raises
- Inside Leg Raises
- Reverse Leg Lifts
- Up and Over Reverse Lifts
- Knee to Elbow
- Double Taps
 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara