Razvlačenje na klupici - najbolja vježba za moćna prsa!

Razvlačenje na klupici - najbolja vježba za moćna prsa!

Foto: Shutterstock 

RAZVLAČENJE (letenje) na klupici je izvrsna vježba za prsne mišiće koja pomaže izgraditi velike mišiće prsa. Naime, široka ramena i snažna prsa ono su što svaki muškarac želi, a prsni se mišići smatraju pokazateljem snage i muževnosti.
 
Prsa (pectoralis) sastoje se od dva dijela mišića: pectoralis majora i pectoralis minora. Osnovna funkcija ovog mišića je pokret kojim ruku privodimo ispred prsa.
 
Razvlačenje na kosoj klupi je odlično za oblikovanje prsnih mišića, a djeluje i terapeutski jer, osim što definira mišiće, ona ih i rasteže. Istezanje prsnih mišića dobro je zbog fleksibilnosti prsnog koša, tj. za pravilniji i bolji rad pluća.
 
Opis vježbe:
 
Lezite na klupu, stopala čvrsto na podu. Glava, ramena i stražnjica moraju biti na klupi. Primite bučice u ruke, palčevi neka su okrenuti prema gore. Podignite bučice iznad prsa. Zatim spuštajte bučice s lagano savijenim laktovima. Spustite ih do razine ramena te ih podižite do polazne točke, ravno iznad prsa.
 
Ako želiš potpuni trening za prsa, uz ovu vježbu izvodi i potisak, kosi potisak te dips.
 
Primjer rutine treniranja:
 
Potisak na benchu: 3 serije, 10,8,6 ponavljanja
Kosi potisak: 3 serija, 10,8,6 ponavljanja
Dips s težinama: 2 serije, 10 ponavljanja
Letenje bučicama: 2 serija, 8 ponavljanja
 
Izvor: Fit-team
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara