Trening za vitke ruke i seksi gornji dio tijela

Foto: Shutterstock

SNAŽNE i vitke ruke velika su želja svih žena, no često se dogodi da ne vježbaju dovoljno intenzivno ili ne koriste odgovarajuću težinu pa brzo odustanu. Vježbe ruku nisu teške i traju relativno kratko, pa ih možeš dodati u svaki svoj uobičajeni trening, a rezultati će biti vidljivi vrlo brzo.

Ako želiš lijepo oblikovane ruke i seksi gornji dio tijela, radi ove vježbe 2-3 puta tjedno.

Struktura treninga:
 
- kardio zagrijavanje
- supersetovi za gornji dio tijela
- grupe po dvije vježbe
- 10 ponavljanja, 2 seta + pulsiranje
- oprema: bučice
- hlađenje i istezanje
 
Vježbe:
 
Tekst se nastavlja ispod oglasa
- hammer curl
- bentover tricep extension
 
- chest fly
- reverse fly
 
- overhead press
- dumbell pullover
 
Težinu bučica odaberi s obzirom na vlastite mogućnosti, bitno je sve vježbe napraviti s pravilnom formom.  Trenerica Kelli izmjenjuje težinu ovisno o vježbama koje radi, pa tako možeš napraviti i ti!

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara