Hrvati bi radije gledali finale Eura nego otišli na spoj sa ženom iz svojih snova

ISTRAŽIVANJE koje je provela agencija Gfk pokazuje da će muški dio populacije u Hrvatskoj za vrijeme trajanja Eura zaboraviti na ženski dio populacije.

Ova agencija pozabavila se istraživanjem o utjecaju nogometa na muško-ženske odnose za vrijeme trajanja Eura u Austriji i Švicarskoj. Rezultati govore da će 73 posto muškaraca tijekom utakmica više pozornosti pridavati događanjima na nogometnim travnjacima nego svojim izabranicama.

Čak 70 posto Hrvata bi radije gledalo utakmice u kafićima s prijateljima, a ne sa djevojkama ili suprugama.

Pomalo je i nevjerojatan podatak da bi samo 12 posto muškaraca radije otišlo "na spoj" sa ženom iz svojih snova nego gledalo završnicu Eura.

Ipak, 43 posto pripadnica ljepšeg spola smatra da ih to neće smetati te da se neće osjećati zapostavljenima.

Treba istaknuti da se postotak žena u Hrvatskoj koje prate nogometna događanja iz godine u godinu povećava pa će nemali broj gledati utakmice europskog prvenstva i to barem dok će igrati hrvatska reprezentacija. 

M.Š.
Foto: Index arhiva

Pročitajte više