Hoće li Pauletić reklamirati hrvatski turizam kao svoju knjigu?

Foto: Arhiva

"MALA moja sidni mi na jaja, pa ćeš vidit... Šta je Himalaja", bila je reklamna kampanja današnjeg zamjenika ministra turizma Roberta Pauletića 2009. godine za njegovu putopisnu knjigu "Himalaja u 77 priča".

> Zamjenik ministra turizma: "Odlazim kad su Srbi u hotelu", "Jebi mater japansku, mrš nazad u Kinu"

Reklamna kampanja izazvala je veliku buru u javnosti kao o "šovinizmu prvog reda", a Pauletić je svoj nesvakidašnji potez opravdao ološem koji je zavladao medijima, tvrdeći kako su česte reklame s golim tijelima te da se svugdje otvoreno priča o seksu, a da djeca svakodnevno gledaju svakakve internetske sadržaje.

"Kome, zaista, u tom okružju može zasmetati jedna dobroćudna, duhovita ojkalica, ako ne slijepcima", branio se Pauletić.

I Index je pisao o ovom slučaju, a prenosimo vam naš zaključak.

Budite iskreni i recite: Ljudi su idioti

"Ono što u ovom slučaju privlači pažnju promašen je kontekst. Kakve veze ima žuti tisak sa putopisom? Čak i ako uzmemo slobodu u tumačenju, teško je pronaći paralelu između problema kretena koji opsjedaju medije i veranja obroncima Mt. Everesta. Ako ćemo baš iskreno, ovo je samo jeftin način da jeftinom pristupu date određenu težinu lupetanjem o problemu žutog tiska. Koristiti metode koje su nam i samima odvratne da bi privukli pažnju na nešto što radimo nije dobro osmišljena kampanja (bez obzira na uspjeh) već tipično populističko sranje s naknadnim obrazloženjem koje ne drži vodu. Barem budite iskreni i recite "ljudi su idioti i knjige masovno kupuju samo ako im ih podvalite na neki glup način", pisao je Index.

Tada smo se napisali i da je samo pitanje vremena kada će neki hrvatski "državnik novog kova" ubaciti bećarac kao svoj predizborni slogan. "Mala moja, matere i ćaće, dolazim ti skoro jer tražim glasače" ili "vjerujem u Boga, koža mi je bijela, omiljen sam izbor glasačkoga tijela".

 

Pročitajte više