Čitateljica Indexa morala platiti kartu unatoč Bandićevom obećanju

Screenshot: Youtube

IAKO je zagrebački gradonačelnik MIlan Bandić na press konferenciji u petak objavio da će za vrijeme Adventa javni prijevoz vikendom biti besplatan, jedna se putnica uvjerila da od besplatnog prijevoza, barem u autobusu na koji je ona ušla, nema ništa.

"Donijeli smo odluku da sve vikende, počevši od danas u podne do 8. siječnja u ponoć, od petka u podne do nedjelje u ponoć Zagrepčanima i ljudima koji u vrijeme Adventa dođu u Zagreb darujemo besplatan javni prijevoz", rekao je zagrebački gradonačelnik, dodajući da su se na to odlučili kako bi pozvali sugrađane da se koriste javnim prijevozom i ne zagušuju gradsko središte automobilima te kako ljudi koji budu došli u grad Zagreb "ne bi prebirali po džepovima i bojali se kontrolora."

Putnica  koja je unatoč obećanju morala kupiti kartu u pritužbi ZET-u je objasnila što se točno dogodilo:

"Želim izraziti pritužbu na Vašeg djelatnika na autobusnoj liniji 315 danas ujutro u 4:50 sati. Naime ulaskom u autobus na navedenoj liniji ( nadam se da možete to naći gdje je bilo uvidom u vozni red ili radno vrijeme i lokacije zaustavljanja vašeg vozila) , sukladno objavljenoj odluci gradonačelnika, pozvala sam se na istu..međutim vozač je odgovorio da to njega ne zanima i da izvolim kupiti kartu koju i prilažem u prilogu.

Zamolila sam ga njegove podatke i rekao je da ne mogu dobiti jer mi ih nije obvezan dati. Sukladno svemu navedenom, danas sam kontaktirala telefonom ZET...javio se ljubazan operater i rekao da im uputim žalbu i da su spremni to razmotriti i mogu tražiti povrat novca."

Putnica se zatim pita zaslužuje za ovu pogrešku li veću naknadu od povrata novca za kartu:

"E pa draga gospodo...možete li mi objasniti slijedeće: ako ja kao građanka koja sam "vlasnica" ZET-a i koja plaća i prirez imam samo pravo na povrat 10,00 HRK ...ne mogu saznati ime "svojeg zaposlenika" koji me prisiljava platiti kartu mimo odluke gradonačelnika, a ukoliko nemam kartu..gospodin djelatnik može pozvati policiju da utvrdi moj identitet i nakon toga sukladno propisima će me kazniti od 50-80 puta većom kaznom od iznosa karte.

Sukladno tome Vas molim kao netko tko od svoje minimalne plaće u državi kao radnica ...također tražim da se i meni isplati povrat novca u iznosu 50-80 puta većeg od nezakonski otetog kako bi bili u istom položaju kao i ZET i to ne sa mojeg računa kao "vlasnice" ZET-a..nego iz obustave na plaći tog djelatnika..pa neka drugi puta barem bude ljubazniji...a nisam sigurna da je samo kriv i taj djelatnik...tj. pitam se da li je on kao "mali čovjek" uopće upoznat o toj odluci od strane svojeg rukovoditelja."

Odgovor ZET-a: Besplatan prijevoz samo u prvoj zoni

Poslali smo upit i glasnogovorniku ZET-a u vezi ove pritužbe, evo što nam je odgovoreno.

"Upoznati smo s pritužbom Vaše čitateljice koja nam se i izravno obratila. Izražavamo žaljenje zbog neugodne situacije, no treba podsjetiti kako je besplatan prijevoz omogućen u prvoj tarifnoj zoni, odnosno na području grada Zagreba. Predmetna linija prolazi kroz dvije zone. Prometno je osoblje upoznato s besplatnim prijevozom tijekom Adventa, a unatoč tome, za slučaj eventualnih propusta, osiguran je i protokol povrata novca u slučaju pogrešne naplate. Pojedinosti ćemo ispitati i svakako putnicu dodatno kontaktirati.

U slučaju bilo kakvih poteškoća, putnike ljubazno molimo da nam se jave na broj 072 500 400 od 0 do 24 sata."
 
 

Pročitajte više