Kardio zagrijavanje: Odlične vježbe koje će te pripremiti za svaki trening!

Foto: Pinterest
 
BRZE, lake i zabavne kardio vježbe pomoći će ti da sagoriš dodatnih tridesetak kalorija i dobro se pripremiš za naporan trening.
 
Ovi lagani pokreti za zagrijavanje odličan su način da spriječiš nastajanje ozljeda tijekom uobičajenog treninga. Nakon ovakvog uvoda, puno je vjerojatnije da ćeš postići bolje rezultate u svojim "pravim" vježbama. To znači da ćeš, ako radiš HIIT trening, napraviti puno više i sagorjeti više kalorija. Ako radiš trening snage, moći ćeš postići svoj novi rekord što se tiče težine koju dižeš. U svakom slučaju, dobro zagrijavanje je bitan dio svake tjelovježbe, i ne bi se trebalo zanemarivati!
 
Osim za zagrijavanje, ovaj trening možeš koristiti i kao kratki kardio trening koji ćeš ponoviti nekoliko puta dnevno ako imaš pretrpan raspored ili dugo radno vrijeme na poslu gdje moraš sjediti većinu vremena. Samo pet minuta vježbanja može spriječiti i glavobolju i bol u leđima! Vježbanjem ćeš se lakše usredotočiti na posao i poboljšati cirkulaciju. 
 
Struktura treninga
 
- 25 sekundi po intervalu
- ukupno 5 minuta
- bez opreme

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Vježbe:
 
Boxer Shuffle
2 Twists + Knee
Butt Kickers
Squat + Stretch
Fly Jacks
Toe Touch & Reach
Toe Touch Kicks
Walkdown + Cobra
Jumping Jacks
Lunge + Reach
 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara