Trbušnjaci iz snova: Ojačaj jezgru sa samo par pokreta!

Trbušnjaci iz snova: Ojačaj jezgru sa samo par pokreta!
Foto: Shutterstock
 
LIJEPO oblikovani trbušni mišići nisu tu samo zbog atraktivnog izgleda. Jezgra, srednji dio tvog tijela, pomaže držati kralježnicu, zaslužna je za lijep stav i manje ozljeda. Također, jačanjem jezgre lakše ćeš raditi i sve ostale vježbe.
 
Vježbe:
 
Set vježbi ponovi tri puta. 
 
Trbušnjak s bučicom u jednoj ruci
 
- lezi na leđa i savij koljena, bučicu drži u ispruženoj ruci iznad lica. Podigni se u struku (napravi trbušnjak), a bučicu probaj približiti stropu.
  
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Trbušnjak na bosu lopti
 
- za ovu vježbu odaberi uteg bilo koje težine. Dobro je težinu prilagoditi vlastitoj fizičkoj spremi, tako da uz napor izvedeš sva ponavljanja do kraja. Sjedni na bosu loptu i radi trbušnjake držeći uteg u ispruženim rukama ispred sebe.
 
Brisač
 
- rukama se objesi na šipku na kojoj radiš zgibove, a noge skupi i pomakni u stranu. Pomiči noge s jedne strane na drugu, baš kao da oponašaš brisač na autu. Napredni vježbači mogu koristiti uteg za gležnjeve od dva kilograma.
 
Bočni V-sjed
 
- lezi na bok i podiži noge i ramena u zrak. U zraku se zadrži jednu sekundu, a zatim se vrati na pod.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara