hsls o prilaznoj cesti od planog do solina
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Izgradnja autoceste Split Zagreb, t.j. prilazna cesta Plano Kaštela Solin, bila je tema današnje konferencije za novinare županijskog ogranka HSLSa na kojoj je predsjednik Ivica Škarić rekao da je dio te ceste od Trogira do Solina najopterećenija dvotračna prometnica u Hrvatskoj i već je 20 godina kritična točka u Splitskodalmatinskoj županiji.
Prosječni zimski godišnji dnevni promet cestom od Trogira do Solina u 2000. bio je 16.151, a ljetni 21.182 vozila, a za 2005. predviđa se zimski prosjek od 24.785 i ljetni od 34.947. Po njegovim riječima za takvu cestu na polovici provedbe Programa za gradnju i održavanje javnih cesta od 2001. do 2004., Vlada do danas nije potrošila ni kune. Kako je kazao, najavljena je tek izradba projektne dokumentacije do kraja 2003.
Škarić je rekao da se za izradbu projektne dokumentacije još nije raspisao natječaj, pa vodstvo županijskog HSLS-a zahtijeva da se na tom smjeru obvezno planiraju i gradnja raskrižja u dvjema razinama i to u Planom, Nehaju, Kaštel Starom, Kaštel Lukšiću, Kaštel Kambelovcu, Kaštel Sućurcu i čvor u Sv. Jurju te da se u radove uključi i završetak druge faze čvora u Solinu.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
U spomenutom Vladinu programu u prilogu 1. Programa gradnje i rekonstrukcije brzih cesta za gradnju Jadranske ceste kroz splitsku aglomeraciju (čvor Prgomet-Plano-Split-Omiš) predviđeno je 287,46 milijuna kuna.
Škarić je na kraju istaknuo da bi se svi politički čimbenici u Županiji trebali zajednički zauzeti kako bi se ta cesta izgradila, a ne da nastane zastoj u gradnji pojedinih dionica kao što se to u zadnje 23 godine događa sa splitskom obilaznicom.
Prosječni zimski godišnji dnevni promet cestom od Trogira do Solina u 2000. bio je 16.151, a ljetni 21.182 vozila, a za 2005. predviđa se zimski prosjek od 24.785 i ljetni od 34.947. Po njegovim riječima za takvu cestu na polovici provedbe Programa za gradnju i održavanje javnih cesta od 2001. do 2004., Vlada do danas nije potrošila ni kune. Kako je kazao, najavljena je tek izradba projektne dokumentacije do kraja 2003.
Škarić je rekao da se za izradbu projektne dokumentacije još nije raspisao natječaj, pa vodstvo županijskog HSLS-a zahtijeva da se na tom smjeru obvezno planiraju i gradnja raskrižja u dvjema razinama i to u Planom, Nehaju, Kaštel Starom, Kaštel Lukšiću, Kaštel Kambelovcu, Kaštel Sućurcu i čvor u Sv. Jurju te da se u radove uključi i završetak druge faze čvora u Solinu.
Škarić je na kraju istaknuo da bi se svi politički čimbenici u Županiji trebali zajednički zauzeti kako bi se ta cesta izgradila, a ne da nastane zastoj u gradnji pojedinih dionica kao što se to u zadnje 23 godine događa sa splitskom obilaznicom.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati